    From: ddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Date: Sun, 3 Jul 2016 10:35:13 +0200

    W dniu 03.07.2016 o 10:19, Bolko pisze:

    > Gdyby nie to że mamy rodziców z żoną poza Krakowem
    > to zacząłbym się zastanawiać czy auto w Krakowie ma sens.
    >
    > Dlaczego ?
    > Mam kuzynkę w Krakowie która mieszka na nowym osiedlu.
    > Samochodem 15 minut w sobotnie popłudnie.
    > Szukanie miejsca parkingowego trwa kolejne 15 minut.
    > A czasami trzeba jeszcze dojść kolejne naście minut.
    > (Ruczaj, kto z Krakowa to wie o co chodzi).

    a ja mieszkałem w centrum Wrocławia (ze 2km od rynku) i parkowanie
    zajmowało niewiele czasu (mimo że miejsc brakowało, to zawsze się coś
    znalazło, ale to wielka płyta więc sąsiedzi nie mieli pretensji jak
    zastawił ich sąsiad z numerem telefonu za szybą)

    > Wczoraj byłem u Kuzyna też w Krakowie.
    > Na razie wykańczają mieszkanie jak i sąsiedzi.
    > Ale tam są tylko miejsca w garażu podziemnym.
    > Mała uliczka dojazdowa. Więc trzeba będzie zaparkować
    > pod najbliższym centrum handlowym.

    niestety każdy zapewnia minimum miejsc parkingowych, każdy niezabudowany
    metr to strata...

    > Kiedyś miałem historię że musiałem pojechać na drugi koniec Krakowa.
    > Wg google maps 8,4 km.
    > Był tylko jeden haczyk o 9 rano musiałem być na miejscu.
    > Myślałem że w godzine się wyrobie.
    > Nie wyrobiłem się.

    ja kiedyś kilka km musiałem we Wrocławiu komunikacją zbiorową pojechać.
    Myślałem że w godzinę zdążę - nie zdążyłem - bo przesiadki, bo jeszcze
    od pętli 10minut trzeba iść... Autem dojeżdżałem tam poniżej pół godziny.

    > Koleżanka żony ma rodzinę w Paryżu.
    > I Oni nie mają samochodu:
    > metrem szybciej
    > nie ma gdzie zaparkowwać.

    bo metro ma sens jak jest akurat na twojej trasie :) ja tam jakbym miał
    pracę w jednym miejscu to też bym wolał jakimś pociągiem dojeżdżać - pod
    warunkiem że byłoby szybciej niż autem :)

    Łukasz