  • Data: 2016-07-03 10:19:33
    Temat: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gdyby nie to że mamy rodziców z żoną poza Krakowem
    to zacząłbym się zastanawiać czy auto w Krakowie ma sens.

    Dlaczego ?
    Mam kuzynkę w Krakowie która mieszka na nowym osiedlu.
    Samochodem 15 minut w sobotnie popłudnie.
    Szukanie miejsca parkingowego trwa kolejne 15 minut.
    A czasami trzeba jeszcze dojść kolejne naście minut.
    (Ruczaj, kto z Krakowa to wie o co chodzi).

    Wczoraj byłem u Kuzyna też w Krakowie.
    Na razie wykańczają mieszkanie jak i sąsiedzi.
    Ale tam są tylko miejsca w garażu podziemnym.
    Mała uliczka dojazdowa. Więc trzeba będzie zaparkować
    pod najbliższym centrum handlowym.

    Kiedyś miałem historię że musiałem pojechać na drugi koniec Krakowa.
    Wg google maps 8,4 km.
    Był tylko jeden haczyk o 9 rano musiałem być na miejscu.
    Myślałem że w godzine się wyrobie.
    Nie wyrobiłem się.

    Koleżanka żony ma rodzinę w Paryżu.
    I Oni nie mają samochodu: