    From: "|3eR|<0" <.@.>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
    Date: Wed, 3 Jun 2009 00:01:48 +0200

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d4p9251e5u1uudf0hmilis4jk3d778naj0@4ax.com...

> [...]
    >
    > Wada Maca dla mnie - mało popularny więc i mniejszy wybór programów.
    > Jeżeli oferta dla MACosa jest dla Ciebie wystarczająca, to OK, lecz
    > nie jest tak dla każdego.
    >
    > Szoda z jednej strony, że nie można kupić maka do każdego PC,
    > szczególnie teraz, kiedy sprzętowo Maca niewiele różni od zwykłego
    > blaszaka. Z drugiej strony MacOS stracił by na łatwości konfiguracji -
    > to co wychodzi przy 20 różnych komponentach na krzyż nie musi się udać
    > przy 2000 ;) A jeżeli chcesz spotkać ,,bezobsługowego'' windowsa to
    > szukaj markowych PC a nie składaków - z reguły takie PCty mają
    Mysle wlasnie ze gdyby osx mial byc dostepny pod kazdego blaszaka stalby sie
    bardziej awaryjny. Bo wlasnie zamknieta ilosc sprzetu jest powodem dlaczego
    ten system tak dobrze i stabilnie pracuje z sprzetem apple. Tak jak
    wspomnialem wczesniej paradoksalnie zguba windowsow sa sterowniki firm 3 i
    ilosc podzespolow bazowych.