  • Data: 2009-06-02 21:14:53
    Temat: Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski wrote:

    >Tak po prawdzie, to prawdziwej ceny MacOS to nie znasz, gdyż każdy Mac
    >ma system w cenie komputera, to co podajesz, to są chyba ceny
    >uaktualnień - tak więc porównanie jest trochę nie na miejscu.
    >
    >Wada Maca dla mnie - mało popularny więc i mniejszy wybór programów.
    >Jeżeli oferta dla MACosa jest dla Ciebie wystarczająca, to OK, lecz
    >nie jest tak dla każdego.

    OS Xa oczywiście
    vvv
    >Szoda z jednej strony, że nie można kupić maka do każdego PC,
    >szczególnie teraz, kiedy sprzętowo Maca niewiele różni od zwykłego
    >blaszaka. Z drugiej strony MacOS stracił by na łatwości konfiguracji -
    >to co wychodzi przy 20 różnych komponentach na krzyż nie musi się udać
    >przy 2000 ;) A jeżeli chcesz spotkać ,,bezobsługowego'' windowsa to
    >szukaj markowych PC a nie składaków - z reguły takie PCty mają
    >dostrojonego windowsa do sprzętu.

    Absolutnie podzielam Twoje zdanie, dla siebie Maca bym nie kupił bo
    używam zbyt wielu małych pomocnych narzędzi (i kilku większych) i
    szkoda by mi było marnować pieniędzy. Ale znam osoby, którym Mac by
    pewnie przypasował, gdyby musieli sami zadbać o swój komputerek (nawet
    w opozycji do markowych PC), głównie przez lepiej skrojoną ofertę "dla
    opornych" (czy MS oferuje cośtakiego jak iWork/iLife?) i salony gdzie
    pewnie w potrzebie oprogramowanie by zainstalowali (wcześniej
    sprzedali) i pomogli. Imaaż, "wyjątkowość" i przynależność do klubu
    gratis (dla wielu bezcenny) ;)

    Grzegorz