  • Data: 2009-06-03 12:11:55
    Temat: Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
    Od: "|3eR|<0" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości
    news:4a266557@news.home.net.pl...

    > Ale po co się wogóle przesiadać na OS Xa? Ja nie mam potrzeby, bo
    > obsługa PC nie jest dla mnie problemem, wręcz jego "ficzerowatość" mi
    > pasuje. A jak się zacznie czarować z maszynami Windows na maku, to
    > szlag trafia tę prostotę i sprawność w działaniu maka z pudełka, która
    > dla niektórych może być argumentam "za".
    "ficzerowatość" ? masz na mysli " features " jesli tak to w tym przypadku
    wiele rozwiazan i ficzerów ktore ma vista sa zjechane od osx wlasnie ;).
    Podobnie jak inne firmy produkujace telefony komórkowe popuguja wszystko od
    designu do obsługi telefon iphone firmy apple. Dopiero po roku HTC wydał
    tel, który moze w ogole stanac na ringu z iphonem. Tak samo bylo z vista w
    2006 osx wydał leoparda a w 2007 microsoft wydał viste w ktorym zjechal ile
    sie da.

    Tak dla tego windows na maca to uzywac ale od biedy ;P.