  • Data: 2009-06-02 13:10:24
    Temat: Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 10:52:31 +0200, |3eR|<0 napisał(a):

    > Generalnie do pracy biurowej wystarcza pakiet Microsoft office,

    Generalnie, to sie mylisz. Akurat MS Office nie jest czyms niezbednym

    > pewnie nie wiedziałeś do tej porty, że microsoft wydał cały pakiet OFFICE 2008 na
    > komputery apple.

    Pewnie Cie zdziwie, ale sadze ze mam lepsze rozeznanie w branzy IT niz Ty. I
    doskonale sie orientuje ze MS Office zostal wydany w wersji dla Mac-a. Nie
    wiem tylko czemu przytaczasz to jako argument wyzszosci tego ponoc
    *kompletnego* systemu nad produktem MS, skoro w podstawowym zastosowaniu
    msi sie posilkowac produktem MS. Bo chyba nie pokusisz sie na twierdzenie ze
    Mac ma cos co dorownuje MS Office?

    > Swoja droga jesli praca nad grafika, komputerowa, stronami
    > internetowymi lub szerzej mowiac multimediami to nie jest praca biurowa to
    > co ?.
    W typowych racach biurowych na ogol sie nie pracuje *nad* grafika, stronami
    internetowymi czy tworzeniem "multimediow". Tym sie zajmuja specjalisci. A w
    pracy biurowej sie tego po prostu *uzywa*, do czego na ogol potrzebna jest
    przegladarka internetowa, przegladarka grafiki czy odtwarzacz audio. Oraz
    klient pocztowy. DO tego dodaj pierdyliard roznych programow i programikow -
    do ksiegowania, fakturowania, rozliczania, monitorowania, rozne Płatniki i
    inne takie - z czego 95% nie jest na MAC-a.

    --
    Mark