  • Data: 2011-09-18 19:36:42
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *J.F.* w wiadomości news:5jvfl8yzit8f.k76svp3508rb.dlg@40tude.net
    napisał(a):
    > Ja tam watpie aby ten czwarty byl im na reke, szczegolnie na tych
    > zasadach.

    No faktycznie z tym określeniem przegiąłem, chodziło mi o mechanizm, na rękę
    im jest to że mają na kogo zrzucić winę za zawyżone stawki, swoją drogą
    dziwne że 3 niezależne firmy nie zuważyły że mogłyby całkowicie dla siebie
    "bezboleśnie" zmniejszyć stawki by ulżyć tym swoim wiernym i oddanym
    klientom :-)

    > Kiedys te wysokie ceny byly dosc uzasadnione. Ale od tego czasu MTR spadl,
    > a ceny dla klienta nie.

    Ale wewnętrzna polityka każdego opa z W3 to też wina Play, bo to wszak
    fioletowy potwór każe im kompensować straty wynikające z odpływu abonentów w
    ten sposób :-)

    > Co powiedzmy sobie klienta moze malo obchodzic. Jego nie interesuja
    > wojny i podzial lupow miedzy operatorami.

    Dokładnie.

    Pozdr