  • Data: 2011-09-17 08:42:38
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 15:36:55 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Problem w tym że wszyscy wiedzą że rozmowy do Playa są drogie.
    > Jeśli Ty świadomie wybierasz taką kartę i narażasz swoich domowników,
    > dalszą rodzinę, przyjaciół aby wydawali 2x więcej na rozmowy z Tobą
    > i robisz to dla oszczędzenia samemu parę groszy to wychodzisz na
    > skąpca, nawet w Krakowie wśród Krakowiaków :-)

    domownikow nie, bo domownicy tez w playu, rodzine nie, bo namowiles do
    przejscia, tylko ci uparci ktorzy nie chcieli przejsc ... a oni niech placa
    :-)

    > To że akurat znalazłeś taki telefon na który jest taki program nie zmienia
    > nic dla ludzi którzy nie używają smarfonów tylko jakaś starą 10-letnią
    > Nokię.

    Ale to moglo byc w javie, lubb nawet przez przegladarke ..

    > Problem w tym, że strategia cenowa Playa opiera się właśnie na tym,
    > że działa jak krwiopijca na innych sieciach dzwoniących do siebie...

    Juz nie tak bardzo. Ceny MTR spadly .. a ceny detaliczne nie.
    Teraz krwiopijcami to jest bardziej W3 ... ale klienci maja wybor - nie
    dzwonic do Play lub sie wyniesc :-)

    > Pamiętam jak kiedyś nawet była taka promocja, że Play nagradzał
    > minutami bonusowymi za każdą minutę przyciągniętej do siebie
    > rozmowy...

    Z tym ze usluga Bonus to jest w Erze juz od wielu lat.
    Stawki MTR u W3 tez byly "krwiopijcze" :-)

    > Jeśli wszyscy będą w Playu, to skąd Play nagle będzie
    > mógł być taki hojny? Czyje pieniądze będzie wydawał ?

    O to to to :-)

    J.