  • Data: 2011-09-17 12:01:29
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-16 14:25, Pszemol pisze:
    > Ty po prostu przenosisz część swoich kosztów na barki dzwoniących do
    > Ciebie.

    No i to jest nie fair w stosunku do osób dzwoniących, którzy na dodatek
    mogą o tym nie wiedzieć. Jeden mój znajomy ma abonament w play.
    Wyjaśniłem mu, dlaczego nie będę do niego dzwonił. Zrobił wielkie oczy,
    nie wiedział o tym, że inni mają do niego drożej. Umówiliśmy się tak, że
    ja puszczam mu sygnał i on oddzwania. Ma w końcu tych minut w
    abonamencie 500 czy coś takiego;)

    Niektórzy na grupie ( akurat to nie do Ciebie Pszemol ) nie zdają sobie
    chyba sprawy ( albo rżną głupa celowo ) że ta dobra bądź co bądź oferta
    play jest w dużej mierze dzięki asymetrii stawek. Skończy się asymetria
    i skończy się dobra oferta play.