  • Data: 2011-09-16 21:12:23
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Pszemol* w wiadomości news:j4vqin.3c.1@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Problem w tym że wszyscy wiedzą że rozmowy do Playa są drogie.
    > Jeśli Ty świadomie wybierasz taką kartę i narażasz swoich domowników,
    > dalszą rodzinę, przyjaciół aby wydawali 2x więcej na rozmowy z Tobą
    > i robisz to dla oszczędzenia samemu parę groszy to wychodzisz na
    > skąpca, nawet w Krakowie wśród Krakowiaków :-)

    Ale za to 50zł w Play Fresh starcza mi na 4,5 mca, choć od lutego odkąd mam
    numer w Play doładowałem się w sumie za 55zł i teraz mam na koncie dalej
    20zł, w praktyce starcza więc na dłużej :-)
    Kto chce może dzwonić na mój głowny drugi numer, jak ma bardzo ważną sprawę
    i nie dzwoni na prv to trudno jeśli akurat telefon z numerem z W3 właśnie
    pracuje jako router WiFi bądź leże w szufladzie całkowicie offline :-p

    > To że akurat znalazłeś taki telefon na który jest taki program nie zmienia
    > nic dla ludzi którzy nie używają smarfonów tylko jakaś starą 10-letnią
    > Nokię.

    Samsung Galaxy (AFAIR 7500) - żaden szał, ale na pokładzie Android. Myślę że
    znaczna część grupy ma lepszy sprzęt niż ten fon z 2008 czy 2009r :-)

    > Problem w tym, że strategia cenowa Playa opiera się właśnie na tym,
    > że działa jak krwiopijca na innych sieciach dzwoniących do siebie...
    > Pamiętam jak kiedyś nawet była taka promocja, że Play nagradzał
    > minutami bonusowymi za każdą minutę przyciągniętej do siebie
    > rozmowy... A więc będąc właścicielem numeru w Play dzwoniłeś
    > praktycznie na koszt tych co dzwonili do Ciebie i płacili 2x tyle co do
    > innych sieci. Jeśli wszyscy będą w Playu, to skąd Play nagle będzie
    > mógł być taki hojny? Czyje pieniądze będzie wydawał ?

    Nagradzanie minutami bonusowymi stosują też inne sieci, chocby T-mobile. A
    kwestii MTR którą wyłuszczył (również Tobie) Waldek nie bierzesz pod uwagę w
    ogóle, to chyba kończy dyskusję w tym zakresie.

    Pozdr