  • 1. Data: 2009-09-05 11:21:54
    Temat: Czy jest jakiś myk na rozwiązanie umowy?
    Od: Bartek inv <i...@g...com>

    Hej,

    czy jest jakaś możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy z orange?
    Chodzi o abonament, kupilem rok temu jakas nokie za 1zl, w
    miedzyczasie przepisalem telefon na firme, do konca umowy pozostal
    jeszcze jeden rok.

    Swego czasu pamietam, ze byla mozliwosc rezygnacji z uslug gdy orange
    musial zmienic regulamin, czy cos takiego dalej obowiazuje? Nie
    dostaje od orange zadnych listow - naet faktury sa dostepne tylko
    online, wiec takich informacji tez mi nie wyslali... nie wiem co sie
    dzieje jednym slowem.

    Dzieki za informacje

  • 2. Data: 2009-09-05 11:34:56
    Temat: Re: Czy jest jakiś myk na rozwiązanie umowy?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 5 Sep 2009 04:21:54 -0700 (PDT), Bartek inv napisał(a):

> [...]
    > Chodzi o abonament, kupilem rok temu jakas nokie za 1zl, w
    > miedzyczasie przepisalem telefon na firme, do konca umowy pozostal

    Są. Nawet dwa. Jeden to zapłacenie kary umownej, drugi to zapłacenie 12
    abonamentów

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-09-05 19:34:12
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Bartek inv pisze:
    > Nie dostaje od orange zadnych listow - naet faktury sa dostepne tylko
    > online, wiec takich informacji tez mi nie wyslali... nie wiem co sie
    > dzieje jednym slowem.

    Czyżby nie wysłali Ci informacji o zmianie regulaminu?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com