    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czy jest
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <ten8t1$ur2$2$Cav@news.chmurka.net>
    <b9zhr7zcsbaa.1t86nv0rx9rr9$.dlg@40tude.net>
    <tenb3d$kh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <183o31lgv5gf1$.1m7aw1esm9ety$.dlg@40tude.net>
    <tened1$ur2$5$Cav@news.chmurka.net>
    <b34e2yjaypte.4ww3q1j2jiea$.dlg@40tude.net>
    <tenfoc$ur2$6$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <tenjsf$8he$1$Cav@news.chmurka.net>
    <171azzgja9xhf$.d34omayl2rkz$.dlg@40tude.net>
    <tep8kp$c6k$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Fri, 2 Sep 2022 18:22:41 +0200

    On Thu, 1 Sep 2022 05:24:09 +0200, Cavallino wrote:

    > Problem w tym że nie prowadzi, i nigdy tak nie było.
    > Za bardzo wierzysz w to co w googlu napisali.

    Dlatego znalazlem oficjalny spis.

    Widze tez czasem co sie dzieje w okolicy.

    >>> https://pl.wikipedia.org/wiki/Tranzytowa_obwodnica_P
    oznania

    > Tak.

    Piszą, ze przemianowana z DK2 w 2005, a przeciez A2 byla wczesniej.

    No ale czemu przemianowali - teraz dk2 i E30 prowadzą przez A2?
    Bo jakby DK2 zlikwidowali ... to po co bylo zmieniac numer?

    IMO - DK2 ciagle istnieje, i prowadzi po A2.

    https://www.gov.pl/web/gddkia/drogi-krajowe2

    > Mam.
    > Ale na buta w podłogę to się nie przełoży.

    Bo nie ma. troche wolniej, troche szybciej, i sie dopasowujesz do
    do ruchu na drodzie.

    > No i trzeba przyciski naciskać - to też męczące. ;-)

    Dlatego czescie uzywam buta :-)

    J.