    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy istnieje coś lepszego w tej cenie? [OT]
    Date: Fri, 29 Jun 2012 11:38:49 +0200

    >A ja postanowiłem wykorzystać na maksa klawiaturę i zrobiłem tak, że
    >długie naciśnięcie klawisza (albo ALT+klawisz) "a" (apointment)
    >otwierało wpis do kalendarza. "k" kalkulator "s" napisz nowy sms "w"
    >włącz/wyłącz wifi itd. Ciekawie czy nokiowcy z QWERTY też tak
    >opanowali klawiature?

    Ale po co ? chce spotkanie to naciskam na ekranie ikone kalendarza.

    Oczywiscie mozna by w kalendarzu otworzyc nowe spotkanie, w nim
    kalendarz, w tym kalendarzu sprawdzic inne spotkania, otworzyc jedno
    z nich i przesunac .... otworzywszy oczywiscie kalendarz :-)

    Ja tych spotkan mam malo, to mi bardziej przeszkadza to ze strzalkami
    nie da sie dni przeskakiwac, wprowadzenie daty z klawatury jest jednak
    ciut uciazliwe ..

    Choc w sumie, jak powyzszy przyklad pisalem ... no faktycznie,
    uzgodnione spotkanie nie pasuje, dzwonie, przestawiamy ... i tu by sie
    przydal podglad na kalendarz i inne spotkania ...

    >aaaaaa to już trzeba być inżynierem nokkii żeby coś takiego wymyślić.

    Bo ja wiem ... a co sie ma podpowiadac - dzisiejsza data ? jutrzejsza
    ?
    Jak czesto jezdze w delegacje i musze nastawic jednorazowo budzik w
    telefonie na 6:30, to mi pasuje ze podpowiada sie ostatni ... czyli
    wlasnie 6:30.

    Gorzej jak musialem sobie przypominac o dentyscie o 17-tej :-)

    J.