  • 11. Data: 2012-06-28 14:51:58
    Temat: Re: Czy istnieje coś lepszego w tej cenie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    $heikh el $hah wrote:
    > Powiedzmy, że mam 700 zł.
    > A wymagania:
    > qwerty,
    > wifi,
    > gps.
    > A przymierzałem się do Nokii E5.

    jak ci nei przeszkadza gówniany ekran z gówniana rozdzielczością (320x240)
    to jazda...

  • 12. Data: 2012-06-28 14:52:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AL wrote:
> [...]
    >>> wifi,

    > a dlaczego 'nie symbian'?
    > pomijajac jego archaiczny wyglad - to wciaz jednak funkcjonalny
    > system.

    do zabawy, do gier ale do tego trzeba większego ekranu...

    Symbian do kupa.

  • 13. Data: 2012-06-28 14:53:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    $heikh el $hah wrote:
> [...]
    >>> wifi,

    http://worldwide.blackberry.com/blackberrybold/

  • 14. Data: 2012-06-28 14:54:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin ToMasz

    > Tyle, że zanim Ty zaczniesz na dobre dyktować, ja go już na E7
    > napisze i wyślę. ;)

    tylko najpierw trzeba rozłożyć te klawiaturę potem znaleźć kontakt...

  • 15. Data: 2012-06-28 17:35:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > tylko najpierw trzeba rozłożyć te klawiaturę potem znaleźć kontakt...

    Nie dziwię się, że dla Ciebie to wyzwanie, skoro przez kilka miesięcy
    użytkowania E7 nie doszedłeś do tego, jak dodawać zadania wybierając datę
    z kalendarza. :)

  • 16. Data: 2012-06-28 20:03:37
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 28.06.2012 10:01, to pisze:
    > begin ToMasz

    > Tyle, że zanim Ty zaczniesz na dobre dyktować, ja go już na E7 napisze i
    > wyślę. ;)

    ale jakie to ma znaczenie? Ja obsługiwałem w i780 automapę i pisałem
    smsy jednym palcem jadąc na rowerze, ale to niema znaczenia dla
    pytającego. jak wybierze nokie, to może będzie pisał szybko smsy na
    kawiaturce QWERTY. jak wybierze HTC ChaCHa, to będzie pisał smsy tak
    samo szybko jak na nokii, _albo_ będzie dyktował. o reszcie różnic
    pomiędzy 2 urządzeniami z QWERTY pisałem wcześniej

    ToMasz

  • 17. Data: 2012-06-28 20:44:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > Nie dziwię się, że dla Ciebie to wyzwanie, skoro przez kilka miesięcy
    > użytkowania E7 nie doszedłeś do tego, jak dodawać zadania wybierając
    > datę z kalendarza. :)

    jakoś ani w WM anie w BB nie musze nic kombinować...

    W Nokii po wybraniu nowego termin nie znalazłem sposobu aby po ustawieniu
    sie na dacie wywołać mały kalendarzyk do wybrania właściwej daty oraz
    dialogu do wybrania godziny i minuty...

    tak wiem powinienem wywołać kalendarz potem znaleźć dzień w kótyrm chce
    wprowadzić nowy termin i godzinę i wtedy wybrać nowy termin. Wybacz to
    powinno być proste i INTUICYJNE.

    już pomijając debilizm tego że nowy termin ma domyślnie datę poprzednio
    wprowadzanego terminu.

    99% urządzeń opanowuje bez instrukcji obsługi (zwykle potem szukam jakiś
    niuansów). W tej pireniczonej nokii to co rusz czegoś szukałem w manualu
    (zwykle okazowyło sie ze tego i tak sie tak nie da zrobić).

    pamiętam jak swego czasu ojciec sobei kupił Motorole... jezu tam tez nic nei
    można było znaleźć intuicyjnie.

  • 18. Data: 2012-06-28 21:00:20
    Temat: Re: Czy istnieje coś lepszego w tej cenie? [OT]
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 28.06.2012 20:44, Marek Dyjor pisze:

    > tak wiem powinienem wywołać kalendarz potem znaleźć dzień w kótyrm chce
    > wprowadzić nowy termin i godzinę i wtedy wybrać nowy termin. Wybacz to
    > powinno być proste i INTUICYJNE.
    A ja postanowiłem wykorzystać na maksa klawiaturę i zrobiłem tak, że
    długie naciśnięcie klawisza (albo ALT+klawisz) "a" (apointment)
    otwierało wpis do kalendarza. "k" kalkulator "s" napisz nowy sms "w"
    włącz/wyłącz wifi itd. Ciekawie czy nokiowcy z QWERTY też tak opanowali
    klawiature?

    > już pomijając debilizm tego że nowy termin ma domyślnie datę poprzednio
    > wprowadzanego terminu.
    aaaaaa to już trzeba być inżynierem nokkii żeby coś takiego wymyślić.
    Był kiedyś taki inżynier, który wymyślił następującą funkcjonalność. jak
    dzwoni telefon (dryyn, dryyyn) to można odebrać, odrzucić, wyciszyć
    dzwonki. każda z akcji powoduje że urządzenie przestaje się drzeć, więc
    jest szansa że nie obudzimy małego dziecka, lub nie wszyscy na sali
    kinowej "kapną się" co za cymbał zapomniał wyłączyć dzwonki. Ale zasada
    ta nie dotyczyła SMSów!!! Wiec jeśli jako powiadomienie smsa ustawiło
    się 10 sekundową melodyjkę, dało się odebrać, przeczytać, skasować SMSa
    a melodyjka grała.....

    ToMasz

  • 19. Data: 2012-06-29 11:38:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >otwierało wpis do kalendarza. "k" kalkulator "s" napisz nowy sms "w"
    >włącz/wyłącz wifi itd. Ciekawie czy nokiowcy z QWERTY też tak

    Ale po co ? chce spotkanie to naciskam na ekranie ikone kalendarza.

    Oczywiscie mozna by w kalendarzu otworzyc nowe spotkanie, w nim
    kalendarz, w tym kalendarzu sprawdzic inne spotkania, otworzyc jedno
    z nich i przesunac .... otworzywszy oczywiscie kalendarz :-)

    Ja tych spotkan mam malo, to mi bardziej przeszkadza to ze strzalkami
    nie da sie dni przeskakiwac, wprowadzenie daty z klawatury jest jednak
    ciut uciazliwe ..

    Choc w sumie, jak powyzszy przyklad pisalem ... no faktycznie,
    uzgodnione spotkanie nie pasuje, dzwonie, przestawiamy ... i tu by sie
    przydal podglad na kalendarz i inne spotkania ...

    >aaaaaa to już trzeba być inżynierem nokkii żeby coś takiego wymyślić.

    Bo ja wiem ... a co sie ma podpowiadac - dzisiejsza data ? jutrzejsza
    ?
    Jak czesto jezdze w delegacje i musze nastawic jednorazowo budzik w
    telefonie na 6:30, to mi pasuje ze podpowiada sie ostatni ... czyli
    wlasnie 6:30.

    Gorzej jak musialem sobie przypominac o dentyscie o 17-tej :-)

    J.

  • 20. Data: 2012-06-30 00:42:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > tak wiem powinienem wywołać kalendarz potem znaleźć dzień w kótyrm chce
    > wprowadzić nowy termin i godzinę i wtedy wybrać nowy termin. Wybacz to
    > powinno być proste i INTUICYJNE.

    To właśnie jest intuicyjne -- wybierasz dzień i wpisujesz. Tak samo
    robiło się w standardowym kalendarzu. Nie wiem co jest bardziej
    intuicyjnego w odwrotnej kolejności.

    > 99% urządzeń opanowuje bez instrukcji obsługi (zwykle potem szukam jakiś
    > niuansów). W tej pireniczonej nokii to co rusz czegoś szukałem w manualu
    > (zwykle okazowyło sie ze tego i tak sie tak nie da zrobić).

    Ciekawe, że ja do niego nigdy nie zajrzałem...