  • Data: 2014-02-08 00:02:02
    Temat: Re: Czy istnieją ładowarki samochodowe 1A?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-06 21:17, Artur Maśląg pisze:

    > Co gorsze - mam dziwne wrażenie, że jakoś w zeszłym roku temat
    > rozpoznawałeś i wracasz do tego z lamerskim pytaniem, które można
    > uznać za prowokację :>

    Ależ oczywiście, ze rozpoznawałem i rozpoznałem. Chciałem podzielić się
    z Alexem tą wiedzą ale nie daję rady. Moje rozpoznanie polegało na tym,
    że dowiedziałem się dlaczego mimo dużej wydajności prądowej ładowarki
    (ogólnie - bez podziału na samochodowe i sieciowe) bywają wolne.

    Mając tą wiedzę, w niniejszym wątku pytam o markę i model ładowarki
    samochodowej, która wystawia sygnalizację do telefonu po to abym nie
    ładował na pół gwizdka. Czy to pytanie jest w 1% lamerskim??

    Na koniec dodam, że dostałem kilka propozycji, kupiłem, zadziałało,
    podziękowałem autorowi więc cel osiągnięty.

    Marek