  • Data: 2014-02-04 20:57:24
    Temat: Re: Czy istnieją ładowarki samochodowe 1A?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 04 Feb 2014 20:17:49 +0100, Marek napisał(a):

    > Ok, ale marka nie przesądza.

    Ale wiele ułatwia. Może nie dawać pewności szybkiego ładowania, ale duże
    prawdopodobieństwo.

    > Przykładowo mam ładowarkę Philips a także
    > oryginalną do Samsunga Galaxy sIII, które są tragiczne w sensie prądu
    > ładowania. Tymczasem Samsung na ładowarce od HTC ładuje się 2-3x
    > szybciej. Nie nazwałbym mojego postępowania "od sasa do lasa".

    Ja dobieram wszystkie elementy tej samej marki, dlatego że to się sprawdza.
    Owszem jak masz różne urządzenia różnych producentów to możesz sobie
    dowolnie podpinać, bo dlaczego nie. Ale kupowanie do konkretnego urządzenia
    peryferii innego producenta jest IMAO niezbyt sensownym pomysłem.

    > eeee.... no coś Ty. To nie moje słowa.

    Ależ Twoje. Ten sam smart i ta sama ładowarka, dająca max 850 mA, który to
    prąd raz jest szybki, a w innym poście jest kiepski. I TYLKO do tego się
    odniosłem.

> [...]
    > ładowania prądem 850mA nazywam "szybką". Z tego wynika, że ładowarka
    > 2.1A może być do bani bo po podłączeniu telefonu prąd wyniesie 400mA
    > chociaż ta sama ładowarka na tablecie da 1.5A np. Badziewność jej nie
    > polega na niewydolności prądowej lecz na braku informowania telefonu o
    > tym, ze ten może pobierać z ładowarki ile chce. Ładowarka HTC jest
    > bardzo dobrą. Mówię o sieciowej bo samochodową mam w wersji podrobionej
    > - jak się dowiedziałem (z niebieską diodą).

    > Nie, czegoś nie zrozumiałeś albo ja źle się wyraziłem. Nie wiem o co

    Napisałem piętro wyżej.

    > Ważne jest to co chciałem przekazać - jak
    > akapit wyżej.

    > Być może - nie przeczę. Mówię tylko, że dobry kabel i wydajna ładowarka
    > to połowa sukcesu gdyż jeśli telefon "oczekuje" sygnału z ładowarki,
    > którego ta mu nie wystawi, to super ładowarka staje się badziewiem.
    > Rozumiesz? Faktyczna wydajność nie ma tu zastosowania jeśli jest 1A+.
    > Zwykły brak "sygnału" wszystko zniweczy.

    Włąśnie o to chodzi. Elementy jednego producenta najlepiej się dogadują.
    Działało w "aż" Nokii i działa w "tylko" Gocleverze. Ładowarka 2A była
    PRZYKŁADEM ładowarki szybkiej. I tylko przykładem.
    Poza tym kwestia "niedogadania" się w temacie ładowarki ze smartem, nie
    czyni ładowarki 2A ładowarką wolną. Ona nadal jest szybka, tylko niezbyt
    pasuje do tegoż smarta.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy