  • Data: 2014-02-06 19:10:00
    Temat: Re: Czy istnieją ładowarki samochodowe 1A?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    P.S.
    Znalazłem pełną dokumentację tego jak przebiega negocjacja prądu
    ładowania pomiędzy urządzeniem przenośnym a portem USB lub portem ładowarki:

    http://www.usb.org/developers/devclass_docs/BCv1.2_0
    70312.zip

    Poczytaj sobie BC1.2_FINAL.pdf od punktu 3. Potem sobie sam odpowiedz co
    znaczy szybka lub nie szybka ładowarka bo ja wymiękam.