  • 11. Data: 2009-10-01 11:51:41
    Temat: Re: Czy era się pomyliła ?
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wincynty <w...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > te 140 minut do wszystkich??

    70 do wszystkich, a kolejne 70 w ramach bonusu do wszystkich oprócz Playa i CP

  • 12. Data: 2009-10-01 12:08:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > 70 do wszystkich, a kolejne 70 w ramach bonusu do wszystkich oprócz Playa i CP

    Na 3 lata ? Wiec nie sciemniaj mi tu

  • 13. Data: 2009-10-01 12:23:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > 70 do wszystkich, a kolejne 70 w ramach bonusu do wszystkich oprócz Playa i CP

    Ooo prostuje faktycznie w obecnej promocji jest to na caly okres trwania
    umowy. Ceny telefonow tez nawet jakies ludzkie... Nawet przy najtanszym
    abo za 25zł mamy 60 minut do tego upust na telefonie o 300zł od ceny
    sklepowej i 150zł od ceny "allegro nowe".

    Swoja droga taka Corba od Samsunga 200zł tansza od Avili... robi wrazenie

  • 14. Data: 2009-10-01 13:50:13
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > sklepowej i 150zł od ceny "allegro nowe".
    >

    > Swoja droga taka Corba od Samsunga 200zł tansza od Avili... robi wrazenie

    Następnym razem sprawdź , zanim oskarżysz kogoś o kłamstwo. Pzdr

  • 15. Data: 2009-10-02 05:55:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    \
    > Następnym razem sprawdź , zanim oskarżysz kogoś o kłamstwo. Pzdr

    Mozesz zostac poslem PIS.... jesli Pytanie "A na ile miesiecy ten
    upust"? Nazywasz oskarzeniem o klamstwo to ja wysiadam :)

  • 16. Data: 2009-10-02 07:35:17
    Od: "Marian K" <m...@o...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > A co z tym, że nie stać mnie na zakup tego telefonu za 450 zł. jednorazowo
    > ?
    Przy takim mysleniu, jakoś mnie nie dziwi, że Cię nie stać.

  • 17. Data: 2009-10-02 07:58:28
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > \
    >
    > Mozesz zostac poslem PIS.... jesli Pytanie "A na ile miesiecy ten
    > upust"? Nazywasz oskarzeniem o klamstwo to ja wysiadam :)

    "Na 3 lata ? Wiec nie sciemniaj mi tu" - tak napisałeś. Ty bardziej do PiS
    pasujesz, skoro się wypierasz własnych wypowiedzi :) pzdr

  • 18. Data: 2009-10-02 08:12:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > "Na 3 lata ? Wiec nie sciemniaj mi tu" - tak napisałeś. Ty bardziej do PiS
    > pasujesz, skoro się wypierasz własnych wypowiedzi :) pzdr

    Oj wasa wasa jak dziecko, zapytalem czy na 3 lata nie ? Pozatym to tylko
    promocja dzis jest jutro nie ma, na dodatek sam poprawilem swoj post
    chwile pozniej i cancelowalem tamten ktory zacytowales.

    Marudzisz... fakt jest taka promocja ery od wczoraj co cieszy

  • 19. Data: 2009-10-02 21:19:49
    Od: "AZ" <n...@n...org>

    W artykule news:ha4cmg$nso$4@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Jan Strybyszewski z adresu <k...@...pl> napisał(a):

    > Pozatym to
    > tylko promocja dzis jest jutro nie ma, na dodatek sam poprawilem swoj
    > post chwile pozniej i cancelowalem tamten ktory zacytowales.

    Krętactwo wręcz charakterystyczne dla zwolenników Platformy
    Obywatelskiej.

  • 20. Data: 2009-10-04 14:48:58
    Od: "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]j...@a...pl[spammmer.com]>

    > Czy to celowe wprowadzanie klientów w błąd ?

    Tak, to celowe wprowadzanie w błąd klienta. Powinieneś możliwe szybko powiadomić
    odpowiednie służby, CBA, CBŚ, FBI itp.