  • 1. Data: 2009-09-30 21:09:13
    Temat: Czy era się pomyliła ?
    Od: mz <l...@w...pl>

    Witam
    Oglądam TV i widzę reklamę Ery z samsungiem avilą w cenie 1 zł w
    abonamencie 45 zł / miesięcznie.
    Wchodzę na stronę Ery i widzę, że ten telefon jest po 1 zł ale już w
    abonamencie po 65 zł / miesięcznie.
    Czy to celowe wprowadzanie klientów w błąd ?

  • 2. Data: 2009-09-30 21:38:59
    Temat: Re: Czy era się pomyliła ?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 23:09:13 +0200, mz napisał(a):

> [...]
    > abonamencie po 65 zł / miesięcznie.
    > Czy to celowe wprowadzanie klientów w błąd ?

    Takie "pomyłki" to tylko w Erze!
    Ja im nigdy nie zapomnę reklamy "1 zł/minutę rozmowy" (nawet pokazywali,
    jak gość zrezygnuje z kupna gazety i zabiera z powrotem monetę 1 zł),
    gdy w rzeczywistości minuta kosztowała 1,22 zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-09-30 21:45:56
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > abonamencie po 65 zł / miesięcznie.
    > Czy to celowe wprowadzanie klientów w błąd ?

    1zl przy 45 na 36 miesiecy, przeciez jest w zalaczniku cenowym do promocji.
    Ale chyba od jutra tanieje i wchodzi tech Corby taniej.

  • 4. Data: 2009-09-30 21:49:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "mz" napisał:

    > Oglądam TV

    Współczuję...

    > i widzę reklamę Ery z samsungiem avilą w cenie 1 zł w abonamencie 45 zł /
    > miesięcznie.
    > Wchodzę na stronę Ery i widzę, że ten telefon jest po 1 zł
    > ale już w abonamencie po 65 zł / miesięcznie.

    A sprawdź, jaka jest cena przy cyrografie 3-letnim.

    > Czy to celowe wprowadzanie klientów w błąd ?

    Nie, standardowa przynęta. Bo przecież wszystko się zgadza - możesz tę Avilę
    mieć za złotówkie, płacąc 45 zł miesięcznie. A że tych miesięcy jest aż 36?
    Cóż, rok nie wyrok, dwa lata jak dla brata a ten trzeci szybko zleci. Cały
    czas na stawce 64 gr. za minutę... ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2009-10-01 07:24:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > jest aż 36? Cóż, rok nie wyrok, dwa lata jak dla brata a ten trzeci
    > szybko zleci. Cały czas na stawce 64 gr. za minutę... ;->

    Prepaid
    Avilla nowa z gwarancja 450zł,
    plus prepaid o tej samej licznie minut 70 minut po 30groszy (21zl
    miesiecznie) razem 1206zł

    Abonament:
    Avilla w Erze 1zł
    Abonament 45zł
    Razem 1620zł

  • 6. Data: 2009-10-01 07:35:46
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > JoteR pisze:
    > Prepaid
    > Avilla nowa z gwarancja 450zł,
    > plus prepaid o tej samej licznie minut 70 minut po 30groszy (21zl
    > miesiecznie) razem 1206zł
    >
    > Abonament:
    > Avilla w Erze 1zł
    > Abonament 45zł
    > Razem 1620zł

    A co z tym, że nie stać mnie na zakup tego telefonu za 450 zł. jednorazowo ?

  • 7. Data: 2009-10-01 07:42:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    mz pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > A co z tym, że nie stać mnie na zakup tego telefonu za 450 zł. jednorazowo ?

    Miesiecznie zaoszczedzasz na minutach 24zł wychodzi wiec raty na 24
    miesiace

    Wtedy co prawda cena rosnie do 650zł ale to dalej i tak 500zł taniej niz
    na rata u operatora

  • 8. Data: 2009-10-01 07:43:04
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > A co z tym, że nie stać mnie na zakup tego telefonu za 450 zł. jednorazowo
    > ?

    to idziesz do MM i bierzesz na 20 rat 0%

  • 9. Data: 2009-10-01 09:34:39
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > Prepaid
    > Avilla nowa z gwarancja 450zł,
    > plus prepaid o tej samej licznie minut 70 minut po 30groszy (21zl
> [...]

    W Erze obecnie 140 minut, a nie 70 - jest urodzinowa promocja. zatem
    miesięcznie trzeba dodać 21 pln do Twoich wyliczeń - wychodzą 42 pln za samo
    dzwonienie - ledwie 3 pln mniej niż w Erze, a telefon za 450 pln -i to nie ze
    sklepu

  • 10. Data: 2009-10-01 09:40:00
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > samo
    > dzwonienie - ledwie 3 pln mniej niż w Erze, a telefon za 450 pln -i to nie

    te 140 minut do wszystkich??