eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCzy dostawca miał rację???Re: Czy dostawca miał rację???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!gromojar.itpp.pl!not-for-mail
    From: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy dostawca miał rację???
    Date: Thu, 24 Jun 2004 10:44:03 +0000 (UTC)
    Organization: Wsciekle Baby z Bazookami
    Lines: 33
    Message-ID: <s...@a...itpp.pl>
    References: <s...@l...eu.org>
    <4...@n...onet.pl>
    <s...@a...pse.dyster> <cbch3m$7p7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: s...@h...pl
    NNTP-Posting-Host: aravis.itpp.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: gromojar.itpp.pl 1088073843 14757 193.41.112.5 (24 Jun 2004 10:44:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jun 2004 10:44:03 +0000 (UTC)
    X-MSPANC: zawsze
    X-PGP-GPG: finger s...@h...pl
    User-Agent: slrn/0.9.8.0 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:66227
    [ ukryj nagłówki ]

    Tako rzecze Rafal.Doroszkiewicz:
    > Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> napisał(a):
    >> Jeśli nie ma innych regulaminów ani załączników (warto się jednak
    >> upewnić) to albo osobiście albo z pomocą Federacji
    >> Konsumentów/Powiatowego Rzecznika Konsumentów - reklamacja (chyba) z
    >> tytułu zgodności z umową albo można to potraktować jako zerwanie umowy
    >> przez operatora (zaprzestanie świadczenia usług objętych umową) - ale
    >> lepiej z umową w ręku pójść do bezpłatnego prawnika w FK albo u PRzK.
    > Czy aby nie przesadzasz(przesadzacie) z tym Rzecznikiem Praw Konsumentów?
    > Każdy "normalny" Administrator sieci odłączyłby takiego użytkownika
    > (wywołującego problemy w sieci).

    Normalny administrator w normalnej firmie providerskiej
    a) upewniłby się co do czynności, które wolno mu wykonać,
    b) powiadomił klienta o sytuacji za pośrednictwem działu kontaktu
    z klientem,
    c) dopiero w przypadku oporu klienta odcinał/zrywał umowę na
    podstawie naruszenia odpowiedniego punktu regulaminu.

    Z pewnym przerażeniem patrzę na deklaracje tych wszystkich samowolek
    ("odciąłbym natychmiast! niech się sam domyśla!") i zastanawiam się, na
    jakiej zasadzie działają firmy providerskie z takim podejściem do klienta.
    :> A co do argumentu o destabilizacji sieci/zagrożeniu dla sieci: jeżeli
    sieci providera jest w stanie cokolwiek zrobić jeden klient ślący wirusy,
    to administrator powinien poważnie się zastanowić nad stanem tej sieci.


    Saddie
    --
    |\ /|
    ,~~~>>";"<<
    (____/ ) \
    Małgorzata Lewicka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: