  • 51. Data: 2013-11-14 22:55:42
    Temat: Re: Czy donosicie na piratów drogowych?
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Bo może im nie wolno ot tak wpisywać byle numerka na chybił-trafił, i
    > muszą mieć podkładkę pod każdy "enter"?

    Nie. Niby nie wolno.
    Ale obecnie byle krawężnik ma dostęp do CEPiK, PESEL itp. Oczywiście, że
    jest wszystko niby rejestrowane, ale zapytań jest tyle, że nikt się tym
    nie przejmuje.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 52. Data: 2013-11-14 23:01:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.11.2013 17:18, Jakub Witkowski pisze:

    > Bo może im nie wolno ot tak wpisywać byle numerka na chybił-trafił, i
    > muszą mieć podkładkę pod każdy "enter"?

    ZTCW właśnie w tym jest problem - każde zapytanie do bazy danych musi
    być uzasadnione.

  • 53. Data: 2013-11-15 00:07:44
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 14 Nov 2013 07:56:24 +0100, WW <w...@v...pl> wrote:

    >Witam
    >
    >W przypadku łamania prawa przez radiowozy, sprawa oczywista, wysyłam.
    >Jednak w wypadku innych kierowców mam wątpliwości.
    >Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji? :-(

    Policjant twoj wrog? Chyba tylko w Polsce.

    Popukaj sie kierowco, wglowe. Zanim ktos cie na smierc nie rozjedzie,
    bo jakis inny miszcz kierownicy nei chcial pomoc policji

    A.L.

    P.S. Tu gdzie prowadze samchod, zatelefonowanie po policje uwazane
    jezt za obowiazek obywatelski. Przy drogach sa tabilce "zglos
    niebezpiecznego kierowce pod numer XXX". Przewaznie trzycyfrowy, zeby
    bylo latwiej

  • 54. Data: 2013-11-15 00:51:26
    Od: "O.WielgusK" <n...@n...pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości

    > I nie porównujcie tego do zgłaszania sprawców wypadków, bo w tym
    > przypadku nic się jeszcze nie stało. Pewnie sama ta sytuacja będzie dla
    > gościa najlepszą nauczką, nikt raczej nie chce potrącić pieszego.

    "Nic sie jeszcze nie stało" i może tak byc jeszcze parę razy, aż za którymś
    razem trafi na ciebie i zrobią ci z d. garaż. Więc trzeba zgłaszać
    natychmiast w każdym przypadku. Tylko solidny mandat i punkty
    doskonale uczą.

  • 55. Data: 2013-11-15 01:29:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "O.WielgusK" <n...@n...pl>

> [...]
    > razem trafi na ciebie i zrobią ci z d. garaż. Więc trzeba zgłaszać
    > natychmiast w każdym przypadku. Tylko solidny mandat i punkty

    Mandat i punkty są bez związku. Potraktowany w ten sposób tylko gorzej się
    poczuje a za jakiś czas podzieli się z kimś innym swoim gorszym
    samopoczuciem.

  • 56. Data: 2013-11-15 01:42:50
    Od: "O.WielgusK" <n...@n...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "O.WielgusK" <n...@n...pl>

    > Mandat i punkty są bez związku. Potraktowany w ten sposób tylko gorzej się
    > poczuje a za jakiś czas podzieli się z kimś innym swoim gorszym
    > samopoczuciem.

    No to jeszcze powinien oberwać pałą, aby poprawiło mu się samopoczucie.
    Jestem pewien, że na pytanie : Czy czuję się teraz lepiej ? Odpowiedziałby :
    Ooooo, taaak. A jak nie, no to poprawka.

  • 57. Data: 2013-11-15 01:50:25
    Od: tá´Ź

    O.WielgusK wrote:

    > "Nic sie jeszcze nie stało" i może tak byc jeszcze parę razy, aż za
    > którymś razem trafi na ciebie i zrobią ci z d. garaż. Więc trzeba
    > zgłaszać natychmiast w każdym przypadku.

    Równie dobrze może mi spaść cegła na głowę.

    > Tylko solidny mandat i punkty doskonale
    > uczą.

    Gówno, a nie punkty, jak ustalą sprawcę? Samochód punktów nie dostanie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 58. Data: 2013-11-15 01:50:59
    Od: tá´Ź

    O.WielgusK wrote:

    > No to jeszcze powinien oberwać pałą, aby poprawiło mu się samopoczucie.
    > Jestem pewien, że na pytanie : Czy czuję się teraz lepiej ?
    > Odpowiedziałby : Ooooo, taaak. A jak nie, no to poprawka.

    Takie rozwiązania były stosowane np. w średniowieczu i nie okazały się
    skuteczne.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 59. Data: 2013-11-15 01:51:58
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

    > No, ale przecież to nie pojazd ITD, to niech mu będzie wybaczone.

    No tak, bo ten co poucza innych, sam powinien być w danej dziedzinie
    wzorem. Od tego gościa raczej mandatu nie dostaniesz.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 60. Data: 2013-11-15 02:04:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Nov 2013 17:07:44 -0600, A.L. napisał(a):

    > Policjant twoj wrog? Chyba tylko w Polsce.
    > Popukaj sie kierowco, wglowe. Zanim ktos cie na smierc nie rozjedzie,
    > bo jakis inny miszcz kierownicy nei chcial pomoc policji

    A to pewnie film z Polski albo Rosji:
    http://www.youtube.com/watch?v=a9fCK6Y0bu4

> [...]
    > jezt za obowiazek obywatelski. Przy drogach sa tabilce "zglos
    > niebezpiecznego kierowce pod numer XXX". Przewaznie trzycyfrowy, zeby

    A wolno korzystac z telefonu w czasie jazdy ? :-P

    Ale popieraj swoja policje, bo kto ci pomoze w razie wypadku:
    8845,Czarnoskory_mezczyzna_szukal_pomocy__Policjant_
    strzelil.html

    No i jeszcze ten przyjacielski policjant z Montany, wraz z
    komendantem, prokuratorem i sedzia rejonowym, przez ktorych caly stan,
    a wlasciwie to wszyscy Amerykanie nie moga teraz jezdzic z predkoscia
    rozsadna :-)

    J.