  • 61. Data: 2013-11-15 02:22:33
    Temat: Re: Czy donosicie na piratów drogowych?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Nov 2013 00:50:59 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Takie rozwiązania były stosowane np. w średniowieczu i nie okazały się
    > skuteczne.

    Bo ja wiem - to ze sie z nich wycofalismy, nie oznacza ze nie byly
    skuteczne.

    Kary cielesne w angielskich szkolach wycofano w latach 80-tych,
    a cos w polowie stanow USA sa nadal dozwolone.

    J.

  • 62. Data: 2013-11-15 07:40:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    WW wrote:
    > Witam
    >
    > W przypadku łamania prawa przez radiowozy, sprawa oczywista, wysyłam.
    > Jednak w wypadku innych kierowców mam wątpliwości.
    > Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji? :-(
    >
    > Pytam, bo nagrałem wyjątkowo niebezpieczne zachowanie pirata,
    > wyprzedzanie na skrzyżowaniu, pasem do jazdy w przeciwnym kierunku i
    > ominiecie o milimetry dwójki pieszych. Zastanawiam się, wysłać filmik
    > do policji czy nie?

    wysłać. nastepnym razem kogoś zabije.

  • 63. Data: 2013-11-15 07:49:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ZTCW właśnie w tym jest problem - każde zapytanie do bazy danych musi
    > być uzasadnione.

    No ale co byłoby nieuzasadnionego w zapytaniu:
    ford eskort o numerze rejestracyjnym PO 55**1?
    Policja ma dla siebie stworzone narzedzia czy moze policja jest dla
    nrzędzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 64. Data: 2013-11-15 07:49:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A wolno korzystac z telefonu w czasie jazdy ? :-P

    Oczywiście.
    A znasz jakis przepis który tego zabrania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 65. Data: 2013-11-15 08:45:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.11.2013 16:53, J.F pisze:

    > Czy dziury omijal ?

    Dziury. Na tamtym odcinku na prawym pasie są epickie dziury.

  • 66. Data: 2013-11-15 09:18:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Nov 2013 19:17:48 +0100, jerzu

    > Jakoś inni tam nie latają :)

    Nie latają tylko ci, którzy znają ten pas, nie śpieszy im się, względnie
    nie dbają o koła/zawieszenie. Reszta jedzie zygzakiem, bo (głównie) od
    tirolotów pozapadała się jezdnia i studzienki. Ogólnie większość tambylców
    unika tego pasa na odcinku od 17 Stycznia do tego przejścia.

    --
    Pozdor Myjk

  • 67. Data: 2013-11-15 09:48:26
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-14 19:30, Cavallino pisze:

    > Dokładnie tak.
    > Zapracowały sobie na to pały przez lata całe.

    A ja ma nadzieje, że "pomarszowe" wyroki bez zawiasów za obrazę
    policjanta na służbie staną codziennością.

    > ORMO PLONK WARNING

    Debil w kominiarce PLONK WARNING

  • 68. Data: 2013-11-15 11:03:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Witkowski wrote:

    > Zupełnie spokojnie jestem w stanie uwierzyć że, na przykład Policja
    > nie ujęła takiego ficzeru w specyfikacji wymagań na system, więc
    > dostawca nie zapewnił. Albo że ficzer jest, ale policjant nie używa,
    > bo nie wi. Albo wi, ale nie umi. Albo udaje, że nie wi i nie umi. I
    > na to ostatnie bym stawiał najprędzej...

    takie wyrafionwa funkcje tylko dal ABW czy innej tajnej słuzby...

  • 69. Data: 2013-11-16 00:19:03
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 15 Nov 2013 02:04:32 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A to pewnie film z Polski albo Rosji:
    >http://www.youtube.com/watch?v=a9fCK6Y0bu4

    >A wolno korzystac z telefonu w czasie jazdy ? :-P

    W wiekszosci stanow wolno. Wszedzie wolno ze sluchawka

    >Ale popieraj swoja policje, bo kto ci pomoze w razie wypadku:
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,146
    18845,Czarnoskory_mezczyzna_szukal_pomocy__Policjant
    _strzelil.html

    Widocznie mail powody. Biorac pod uwage 100 innych przypadkow o
    ktorych nie pisala prase ze czarnoskory mezczyzna zastrzelil
    policjanta.

    >No i jeszcze ten przyjacielski policjant z Montany, wraz z
    >komendantem, prokuratorem i sedzia rejonowym, przez ktorych caly stan,
    >a wlasciwie to wszyscy Amerykanie nie moga teraz jezdzic z predkoscia
    >rozsadna :-)

    W Montanie nie bylo ograniczenia. Co bylo niewatpliwie przegieciem.
    Prodkosc rozsadna, wedla Amerykanow, to 65 - 80 mph

    http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_the_Uni
    ted_States

    Na szczescie, na sztuki, debilnych kierowcow jest w USA mniej nz w
    Polsce. Zdecydowanie mniej.

    A.L.

  • 70. Data: 2013-11-19 13:14:15
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-11-14 19:18, t? pisze:

    > przypadku nic się jeszcze nie stało. Pewnie sama ta sytuacja będzie dla
    > gościa najlepszą nauczką, nikt raczej nie chce potrącić pieszego.

    "Mój" ancymonek przejechał na czerwonym, pasem pod prąd, w sytuacji, gdy to czerwone
    świeciło
    od dawna, a i mój pojazd stał tam również od dłuższej chwili. Przejechał na b.dużej
    prędkości.
    Zero zawahania. Dodatkowa wskazówka: jechał neonową, ospoilerowaną imprezą.

    I ta sytuacja miałaby być dla niego "najlepszą nauczką"? Sądzę że wątpię. Raczej
    pewna recydywa.