  • 1. Data: 2015-10-29 10:10:09
    Temat: Czy do tableta mozna zdalnie się połączyć?
    Od: s...@g...com

    Pytanie:
    Jak mam komputer i coś mi się schrzani dzwonie do pana informatyka.
    A pan informatyk robi klik i zdalnie łączy się z komputerem.
    I naprawia co trzeba.

    A jak jest w tabletach?
    Można jakoś się z nimi połączyć i mamie np. przesunąć ikonkę?

  • 2. Data: 2015-10-29 11:40:28
    Temat: Re: Czy do tableta mozna zdalnie się połączyć?
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.10.2015 s...@g...com <s...@g...com> napisał/a:

    > Można jakoś się z nimi połączyć i mamie np. przesunąć ikonkę?

    Można, trzeba tylko wczśniej zainstalować
    np. serwer VNC.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2015-10-29 13:32:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup
    >Można, trzeba tylko wczśniej zainstalować
    >np. serwer VNC.

    A jest takowy na Androida ?

    J.

  • 4. Data: 2015-10-29 13:45:16
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.10.2015 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A jest takowy na Androida ?

    Jest.

  • 5. Data: 2015-10-29 16:12:31
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.10.2015 o 10:10, s...@g...com pisze:
> [...]
    > I naprawia co trzeba.
    >
    > A jak jest w tabletach?
    > Można jakoś się z nimi połączyć i mamie np. przesunąć ikonkę?

    TeamViewer na wszystkie popularne systemy:

    https://www.teamviewer.com/pl/download/windows.aspx
    https://www.teamviewer.com/pl/download/linux.aspx
    https://www.teamviewer.com/pl/download/mac.aspx
    https://www.teamviewer.com/pl/download/mobile-app.as
    px
    --
    Czarek

  • 6. Data: 2015-10-30 00:35:18
    Temat: Re: Czy do dachowki mozna zdalnie się połączyć?
    Od: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i zbliza sie za piec dwunasta ??????? <9...@9...int.invalid>

    suryga wrote:
    > Można jakoś się z nimi połączyć i np. przesunąć ikonkę?

    qrwa szukasz FRAJERA czy jestes taki NIEDOJDA zyciowa, a to
    qrwa co: http://pl.vc/387jf ?

    ? http://tinyurl.com/p8lzmte ? http://tinyurl.com/ojkq4sg ?

  • 7. Data: 2015-10-30 01:37:20
    Od: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i zbliza sie za piec dwunasta ??????? <9...@9...int.invalid>

    Czarek PAPUGA z KLATKI SPAMmuje:
    > https://www.te
    > https://www.te

    qrwa... nastepna PAPUGA, POWTARZASZ SIE FRJERZE; PRZYDUPASIE!

    pozniej dziwic sie ze przyjdzie nastepny adolf i ten kociokwik
    zagazuje! (przydala by sie powtorka i to z nawiazka, za duzo
    SCIERWA sie namnozylo!)

    TFU! DZIADOSTWO! SLEPY PLEBS PLUGAWY!

  • 8. Data: 2015-10-30 17:41:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-10-29 13:45, Dominik & Co wrote:
    > Jest.

    Swego czasu szukałem do dongla telewizyjnego ale:
    a) jest jakiś ale płatny
    b) jest jakiś ale działa tylko z Samsungiem jakimstam
    c) jest jakiś ale nie działa
    d) jest jakiś ale wymaga rejestracji w serwisie w zabezii
    e) jest jakiś ale okazuje się że w umowie masz zapis że też moga sobie
    poklikać, poza tym nie działa

    itd.

    Gołego i działającego nie trafiłem. Możesz podrzucić czym się zainteresować?

  • 9. Data: 2015-11-02 10:22:34
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 30.10.2015 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Gołego i działającego nie trafiłem. Możesz podrzucić czym się zainteresować?

    Nie wiem, o co chodzi z gołym, ale to:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.on
    aips.vnc&hl=pl
    powinno działać.

  • 10. Data: 2015-11-02 10:29:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup

    >Nie wiem, o co chodzi z gołym, ale to:
    >https://play.google.com/store/apps/details?id=org.o
    naips.vnc&hl=pl
    >powinno działać.

    a) Your device must be ROOTED!

    b) jak oni przeskakuja firewall, ktory gdzies tam po drodze jest ?

    J.