  • 11. Data: 2015-11-02 11:21:54
    Temat: Re: Czy do tableta mozna zdalnie się połączyć?
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 02.11.2015 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    >>https://play.google.com/store/apps/details?id=org.
    onaips.vnc&hl=pl
    >>powinno działać.

    > a) Your device must be ROOTED!

    No niestety, jak chce się na Andku robić cokolwiek
    poważniejszego, niż pykanie w gry z (nomen omen) Google Play,
    to root jest "must have". A co ciekawe, tablety miewają
    roota fabrycznie :-)

    > b) jak oni przeskakuja firewall, ktory gdzies tam po drodze jest ?

    Jaki firewall? Systemowy?
    Jak aplikacja korzysta z roota, to do iptables bez problemu
    może dopisać stosowne wyjątki. A jak inny, to kwestia
    konfiguracji tego "innego".

    Tylko uwaga dla jasności: jeśli się komuś wydaje, że to
    zadziała gdy tablet korzysta z Internetu via operator komórkowy,
    to się "trochę" myli.

    W tej samej sieci lokalnej- owszem. Albo zadbać o stałe IP
    i port forwarding na routerze, wtedy i z zewnątrz można
    babci siedzącej w domu ikonki na tablecie układać.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 12. Data: 2015-11-02 12:21:47
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
    Pytanie:
    Jak mam komputer i coś mi się schrzani dzwonie do pana informatyka.
    A pan informatyk robi klik i zdalnie łączy się z komputerem.
    I naprawia co trzeba.

    A jak jest w tabletach?
    Można jakoś się z nimi połączyć i mamie np. przesunąć ikonkę?

    Team Viever

    http://www.teamviewer.com/pl/download/mobile-app.asp

    Nie wiem jak wersje mobilne, ale na PC działało przez wszystkie firewale,
    NAT-y itp.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2015-11-02 13:02:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >A jak jest w tabletach?
    >Można jakoś się z nimi połączyć i mamie np. przesunąć ikonkę?

    >Team Viever
    >http://www.teamviewer.com/pl/download/mobile-app.as
    px
    >Nie wiem jak wersje mobilne, ale na PC działało przez wszystkie
    >firewale, NAT-y itp.

    A widzisz:
    "Aplikacja umożliwia sterowanie komputerami zdalnymi jak również
    przenoszenie plików z i do komputerów zdalnych"

    Komputerami, a nie tabletami. Na Androida jest tylko "klient", i mozna
    sobie z telefonu pozarzadzac komputerem zdalnym, a nie odwrotnie.
    W dodatku w dosc upierdliwy sposob.

    J.

  • 14. Data: 2015-11-02 13:06:56
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

> [...]

    > Komputerami, a nie tabletami. Na Androida jest tylko "klient", i mozna
    > sobie z telefonu pozarzadzac komputerem zdalnym, a nie odwrotnie.

    Nie tylko.
    https://www.teamviewer.com/pl/products/mobile-device
    -support.aspx

  • 15. Data: 2015-11-02 13:39:26
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    pl...

    spx

> [...]
    >
    > Komputerami, a nie tabletami. Na Androida jest tylko "klient", i mozna
    > sobie z telefonu pozarzadzac komputerem zdalnym, a nie odwrotnie.

    U mnie jest tekst:

    Czy chcesz mieć możliwość zdalnej obsługi urządzeń mobilnych?
    Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.

    A później:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.te
    amviewer.quicksupport.market

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2015-11-02 16:49:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup

    >Nie tylko.
    >https://www.teamviewer.com/pl/products/mobile-devic
    e-support.aspx

    Ha, niedawno szukalem ... nie bylo, czy nie znalazlem ?

    Wychodzi na to, ze sie da, aczkolwiek sprawdzic nie moge, bo licencji
    wlasciwej nie mam.

    Dobrze dziala ?

    J.

  • 17. Data: 2015-11-03 09:08:27
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 02.11.2015 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Wychodzi na to, ze sie da, aczkolwiek sprawdzic nie moge, bo licencji
    > wlasciwej nie mam.

    Ja też. W pracy mamy komercyjną wersję TV, ale bez mobilnych.

    > Dobrze dziala ?

    Nie mam pojęcia. Sprostowałem tylko, że jednak mają.