  • 1. Data: 2011-05-10 09:42:12
    Temat: Czy do SONY VAIO sa stacje dokujace?
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    Chodzi mi o podstawke do wspolczesnych modeli VAIO do ktorych bede mial na
    biurku na stale podpiete zewn. klawiature mysz, monitor, drukarke itd. Jakos
    przegladajac oferty nie spotkalem sie zeby w komplecie ktorys model oferowal
    stacje dokujaca.

  • 2. Data: 2011-05-10 10:17:17
    Temat: Re: Czy do SONY VAIO sa stacje dokujace?
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-05-10 11:42, pilusia pisze:
> [...]
    > na biurku na stale podpiete zewn. klawiature mysz, monitor, drukarke
    > itd. Jakos przegladajac oferty nie spotkalem sie zeby w komplecie ktorys

    Takie trudne?
    http://www.sony.pl/product/docking-stations