  • 31. Data: 2014-01-11 23:00:48
    Temat: Re: Czy da się wyrejestrować tymczasowo auto ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...

    > Wcale nie musi przejmować połowy. Wystarczy 1%.
    > W urzędzie komunikacji wpiszą w dowód kolejność współwłaścicieli wg
    > wniosku rejestracyjnego.
    > Część TU zresztą nie patrzy na kolejność w dowodzie.

    Dobrze wiedzieć, dzieki.

  • 32. Data: 2014-01-12 01:00:36
    Temat: Re: Czy da si? wyrejestrowa? tymczasowo auto ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    > A jak zmnienie firme ubezpieczeniowa, to co? Tez nie mozna zmienic,
    > zeby byla kontrola?

    Ciągłości nie kotrolują firmy tylko ta baza co zbiera informacje o
    wszystkich ubezpieczeniach OC.

  • 33. Data: 2014-01-12 05:29:01
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 12 Jan 2014 00:00:36 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    >Ciągłości nie kotrolują firmy tylko ta baza co zbiera informacje o
    >wszystkich ubezpieczeniach OC.

    No to czegos nei rozumiem. Jak jest baza, to baza powinna miec opcje
    "Ubezpiecznie noe placone, samochod wycofany tymczasowo z ruchu"

    Czy to za trudne dla polskich informatykow?

    A.L.

  • 34. Data: 2014-01-12 09:06:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...

    > Dobrze wiedzieć, dzieki.

    potem tylko będziesz miał jaja jak beziesz chciała sprzedać albo tamten 1%
    narobi długów i przyjdzie komornik po samochód.

  • 35. Data: 2014-01-12 09:06:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    A.L. wrote:

    > No, ake KURWA, DLACZEGO NIE MOZNA? Czy to zagraza ustrojowi, czy
    > czemu? Czy obrazaloby uczucia religijne?
    >
    > Dlaczego w POLSCE nei mozna zrobic roznych rzeczy ktore gdzie indziej
    > mozan zrobic legalnie i bez problemu?
    >
    > Dawniej mowilo sie bo MOSKAW tak kaze. Czy teraz Bruksela kaze? Czy to
    > tylko debilizm polskiego Rzadu i Sejmu?

    debilizm polskiego sejmu i rządu...

  • 36. Data: 2014-01-12 09:25:58
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > potem tylko będziesz miał jaja jak beziesz chciała sprzedać albo tamten 1%
    > narobi długów i przyjdzie komornik po samochód.
    OK.
    Przyszedł komornik i sprzedał 1% udziału w samochodzie.
    Jak wygląda dalsze postepowanie w takiej sytuacji kupującego na licytacji i
    właściciela pozostałych 99%?
    Gdzie fizycznie znajduje się pozostałe 99% pojazdu (zostaje w właściciela,
    czy podróżuje razem z licytantem)?
    Jaki sens ma wystawianie np. 50% pojazdu na licytację?
    Zawsze mnie to ciekawiło, a przepisy komornicze jakoś mi są obce.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 37. Data: 2014-01-12 09:50:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Łukkasz" <f...@w...pl>

    > Dzięki za info, ale przy okazji mam 2 refleksje:
    > - OC powinno być przypisane do kierowcy nie auta. Wtedy jakbym miał 2 auta
    > (nowe i stare zapasowe jakby to się np. zepsuła czy ukradli) to płaciłbym
    > tylko 1 OC.

    No tak, ale oni chcą byś płacił dwa. A najlepiej jakbyś wszyscy się
    dodatkowo ubezpieczyli. Powiedzą Ci "masz samochód to Cię stać" :-)

    > - Nie muszę robić badań, tylko że jak potem po 2 latach pojadę na
    > przegląd..

    Jest kilka opcji

  • 38. Data: 2014-01-12 10:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    > No to czegos nei rozumiem. Jak jest baza, to baza powinna miec opcje
    > "Ubezpiecznie noe placone, samochod wycofany tymczasowo z ruchu"

    A gośc jezdzi dalej.
    A UFG o tym nie wie.

    Dlatego pisałem, ze potrzebny byłby jakiś wydolny system sprawdzania, np.
    system kamer na wszelkiego rodzaju bramkach, viatolach czytający
    rejestracje i sprawdzający z bazą ubezpieczeń.

  • 39. Data: 2014-01-12 10:11:31
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-12 10:00, Budzik pisze:

> [...]
    > system kamer na wszelkiego rodzaju bramkach, viatolach czytający
    > rejestracje i sprawdzający z bazą ubezpieczeń.

    Mam prostsze rozwiązanie: likwidacja CEPIK, DR, OC i UFG. Kolosalne
    oszczędności, które usuną w cień jakieś negatywne konsekwencje.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 40. Data: 2014-01-12 11:15:02
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > Dlatego pisałem, ze potrzebny byłby jakiś wydolny system sprawdzania,
    > np. system kamer na wszelkiego rodzaju bramkach, viatolach czytający
    > rejestracje i sprawdzający z bazą ubezpieczeń.

    Na pewno coś by wymyślili, zeby oszukac system.