eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy da się pociągnąć internet free z peceta na SE C702 po Bluetooth?Re: Czy da sie poci?gn?a internet free z peceta na SE C702 po Bluetooth?
    From: "Błażej" <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy da sie poci?gn?a internet free z peceta na SE C702 po Bluetooth?
    Date: Sun, 14 Jun 2009 20:41:11 +0200

    Witam,

    Telefon to jak najbardziej C702, internet jest i działa. W pierwszej
    kolejności spróbował bym może czy masz Internet po kablu. W tym celu
    podłączasz telefon kablem USB. Wynikiem tej operacji jest utworzenie nowego
    połączenia sieciowego. Mając do dyspozycji nowy interfejs (utworzone przed
    chwilą połączenie sieiowe). Wchodzisz na interfejs, na którym masz neta,
    klikasz właściwości, szukasz udostępnianie połączenia internwego, zaznaczas
    odpowiednie opcje i po chwili powinno działać.

    Telefon na tym etapie powinnien byc rowniez widoczny w moim otoczeniu
    sieciowym.

    Moja konfiguracja wygląda tak, że mam router i za nim dwa kompy. Na jednym
    kopie mam wpięty zwykły dongle (taki za 30zł) bluetootch. Oprogramowanie
    bluesolei mam stare - wersja 2.x. Stara grafika, wiem, że w nowszych są
    ładne okienka.

    Próbowałem też uzyskać tą samą drogą intenternet na k500i, ale nie przeszło.
    C702 jest w tym przypadku specyficzny ze względu na tworzenie linku pomiędzy
    interfejsami.

    Jesli chodzi o dostep via bluetooth, to generalnie w opcjach bluesolei
    powinnienes miec do wyboru siec prywatna (DHCP) oraz dostep do sieci LAN.
    Istotnym jest wybranie dostep do sieci LAN i tam wskazanie interfejsu
    sieciowego, ktory to dostaraczy uslugi translacji adresow (NAT). Wszystko w
    miare samo dziala, nie ma z tym wiekszych problemow. Dodatkowo sprawdz, czy
    jest wlaczone udostepnianie polaczenia internetowego dla bluetooth.

    Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale dodatkowo w telefonie mam wlaczone
    udostepnianie zasobow sieciowych. Byc moze tego ci brakuje.

    Czy znaczenie ma laczenie sie poprzez siec B - watpie.

    Daj znac, czy jestes ze ruszylo.

    Pozdrawiam.