  • Data: 2013-07-07 07:06:48
    Temat: Re: Czy da si?eszcze uratowa?ane? Lumia 800
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Jul 2013 00:21:55 +0200, Koziołek napisał(a):

    > J.F. napisał:>> OK, temat zamkni?.

    > Zestawiłem w końcu odpowiedniego nicka z odpowiednią domeną :)
    > Ale i tak nie zadziałało w 100%. To znaczy przywróciło kontakty i notatki -
    > sprawa najważniejsza - ale soft i ustawienia poszły się paść :-/

    Tak mi się przypomniało jak przesiadałem sie z N8 na 700. Zrobiłem kopię
    wszystkiego z N8, a przywróciłem dane na 700. Nawet zainstalowane
    aplikacje, czy wpisy w kalendarzu, się pojawiły na 700.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy