  • 11. Data: 2011-07-13 15:55:07
    Temat: Re: Czy cos nie tak z myszka?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Jul 2011 21:47:36 +0200, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Spróbuj naładować narazie te baterie, które masz.

    Baterii się nie ładuje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2011-07-13 16:40:34
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-13 11:05, kamil pisze:

    > Baterie mogły leżeć dwa lata w magazynie, aż ktoś je wepchnął do myszki,
    > która przeleżała kolejny rok w sklepie. Obja typowy dla słabych.

    Zmienilem przed chwila.
    NIe pomoglo.

    Chodzi o minimalny, powolny sposob przesuwania myszki, tak jakbys
    literke "i" chcial powoli zaznaczyc w edytorze tekstu.
    Powolny ruch z wcisnieta mysza.
    Nie ma reakcji, albo od razu jest skok.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 13. Data: 2011-07-13 16:41:48
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-12 16:26, DooMiniK pisze:
    > W kolejności:
    > - baterie
    Nie pomglo

    > - zmień port USB odbiornika
    Nie pomoglo.
    Ani na hubie USB 10cm od myszki, ani bezposrednio z tylu obudowy.

    > - możliwe, że ktoś używa w pobliżu podobnej klawiatury, gryzą się
    > kanały...
    Jak to sprawdzic?

    > No a u mnie w domu w salonie - wszelkie urządzenia wskazujące 'gryzą
    > się' z górnym oświetleniem - tj. z tymi małymi świetlówkami 50W.
    > Spróbuj, czy jak zgasisz światło, to się nie poprawia.
    Gasilem. NIe pomoglo.

  • 14. Data: 2011-07-13 16:43:25
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-12 17:16, Gejzero SQ3OGX pisze:
    > Jak nic żre się z jakimś nadajnikiem wifi albo bluetooth.
    > Zablokuj wifi i bluetooth w kompie i zobacz czy cos pomoze.
    Wylaczylem wifi (wyjalem wtyczke z rotuera, ktory jest zaraz obok kompa).
    Windos zglosil, ze wtyczka od kabla sieciowego zostala odlaczona.
    czyli znak, ze router detka.
    Ale nie pomoglo.

    Jak pisalem objaw to powolne, minimalne przesuniecia.
    Jak bys chcial "i" w edytorze tekstu zaznaczyc z wcisnieta mysza.
    Powolne, precyzyjne ruchy nie sa mozlwie.
    Poza tym wszystko hula super.

  • 15. Data: 2011-07-13 16:48:23
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-12 14:13, Leszek K. pisze:

    > Spróbuj nadajnik podłączyć na przedłużce i oddalić od komputera.
    Mialem wpiete w hub usb na blacie, 10cm od myszki.
    Nie pomoglo.

    Zauwazylem, ze na jasnej powierzchni myszka pracuje troche lepiej.
    Moja podkladka jest czarna...

  • 16. Data: 2011-07-13 16:50:01
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-12 10:48, Adam pisze:
    > Odpowiedź nieco jak "dla blondynki", ale czy sprawdziłeś, czy w oczku
    > myszki nie ma jakichś paprochów albo kurzu?
    Patrzylem. NIe ma :)
    Myslalem, ze moze folia jakas (myszka jest nowa).
    Ale nie. Skucha.

    > Na windowsowych sterownikach niektóre szybsze myszki mogą mieć problem,
    > spróbuj je zmienić.
    Ale nie moge.
    Dostalem plytke fujitsu ale tam sterow nie ma tylko soft obslugujacy
    dodatkowe przyciski.
    Myszke widzi windows 7 jako "Mysz zgodna z HID"

  • 17. Data: 2011-07-13 17:14:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-13 17:55, jerzu pisze:

    > Baterii się nie ładuje.

    A co się robi?
    Ja mam ładowarkę do swoich paluszków, na 4 szt paluszków. Ładowarka taka
    do kontaktu.

    --
    animka

  • 18. Data: 2011-07-13 17:18:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-13 18:40, topek pisze:

> [...]
    >
    > Chodzi o minimalny, powolny sposob przesuwania myszki, tak jakbys
    > literke "i" chcial powoli zaznaczyc w edytorze tekstu.

    A menager urządzeń pokazuje Ci, że to jest mysz zgodna z HID?

    A może ten nadajnik myszy jest walnięty.

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-07-13 17:35:08
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2011-07-13 19:14, Animka pisze:
    > A co się robi?
    > Ja mam ładowarkę do swoich paluszków, na 4 szt paluszków. Ładowarka taka
    > do kontaktu.
    Animko chlopcy Cię szczypią w pupę bo napisałaś ''baterie'' a Eneloopy
    to akumulatorki :)

    Krzysiek

  • 20. Data: 2011-07-13 19:45:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Jul 2011 19:14:18 +0200, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >A co się robi?

    Jak się rozładuję to się je wurzuca. Najlepiej do odpowiednich
    pojemników.

    >Ja mam ładowarkę do swoich paluszków, na 4 szt paluszków. Ładowarka taka
    >do kontaktu.

    Akumulatory się ładuje. Baterii nie polecam. Bo nawet elektryk ze
    spółdzielni niewiele pomoże.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280