  • 1. Data: 2011-07-12 06:37:23
    Temat: Czy cos nie tak z myszka?
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Witajcie,
    kupilem zestaw bezprzewodowy: mysz + klawiutra (Fujitsu LX900)

    http://pl.fujitsu.com/products/prof_accessories_main
    boards/keyboards_mice/standard_keyboards/wireless_ke
    yboardset_lx900.html

    Myslalem, ze to kwestia podkladki, wiec kupilem podkladke.
    Ale to nie pomoglo.
    Problem jest taki, ze myszce brak precyzji. Jak przesuwam powoli mysz to
    skacze ona zabka :-(
    Irytujace to jest, jak chce sie precyzyjnie cos na pulpicie zlapac.

    Mysz jest laserowa.
    Jak pisalem, po stole to samo, po podkladce: "sharkooon 1337 xxl" tez.
    Wiec podloze raczej nie ma znaczenia.

    A moze to kwestia softu? Nie wgrywalem nic od fujitsu. Jade na
    sterownikach windowsowych.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 2. Data: 2011-07-12 08:48:39
    Temat: Re: Czy cos nie tak z myszka?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 08:37, topek pisze:
> [...]
    > Wiec podloze raczej nie ma znaczenia.
    >
    > A moze to kwestia softu? Nie wgrywalem nic od fujitsu. Jade na

    Odpowiedź nieco jak "dla blondynki", ale czy sprawdziłeś, czy w oczku
    myszki nie ma jakichś paprochów albo kurzu?

    Na windowsowych sterownikach niektóre szybsze myszki mogą mieć problem,
    spróbuj je zmienić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 3. Data: 2011-07-12 12:13:50
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 08:37:23 +0200, topek napisał(a):

> [...]
    > Wiec podloze raczej nie ma znaczenia.
    >
    > A moze to kwestia softu? Nie wgrywalem nic od fujitsu. Jade na

    Spróbuj nadajnik podłączyć na przedłużce i oddalić od komputera.

  • 4. Data: 2011-07-12 12:21:47
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 12/07/2011 07:37, topek wrote:
> [...]
    > Wiec podloze raczej nie ma znaczenia.
    >
    > A moze to kwestia softu? Nie wgrywalem nic od fujitsu. Jade na

    Baterie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 5. Data: 2011-07-12 13:23:04
    Od: "Gathor" <n...@n...pl>

    test

  • 6. Data: 2011-07-12 14:26:17
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

> [...]
    > Wiec podloze raczej nie ma znaczenia.
    >
    > A moze to kwestia softu? Nie wgrywalem nic od fujitsu. Jade na

    W kolejności:
    - baterie
    - zmień port USB odbiornika
    - możliwe, że ktoś używa w pobliżu podobnej klawiatury, gryzą się
    kanały...

    No a u mnie w domu w salonie - wszelkie urządzenia wskazujące 'gryzą
    się' z górnym oświetleniem - tj. z tymi małymi świetlówkami 50W.
    Spróbuj, czy jak zgasisz światło, to się nie poprawia.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2011-07-12 15:16:47
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4e1beba6$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > Wiec podloze raczej nie ma znaczenia.
    >
    > A moze to kwestia softu? Nie wgrywalem nic od fujitsu. Jade na
    Jak nic żre się z jakimś nadajnikiem wifi albo bluetooth.
    Zablokuj wifi i bluetooth w kompie i zobacz czy cos pomoze.

    Gejzero

  • 8. Data: 2011-07-12 18:31:08
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-12 14:21, kamil pisze:
> [...]
    CUT
    > Baterie?

    Myszka jest nowa. Baterie toze.

  • 9. Data: 2011-07-12 19:47:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > Wiec podloze raczej nie ma znaczenia.
    >
    > A moze to kwestia softu? Nie wgrywalem nic od fujitsu. Jade na

    Nie ma na spodzie myszki takiego przycisku, żeby można było wyregulować
    to skakanie? W mojej 2 naciśnięcia na ten przycisk i myszka się ustawiła
    jak trzeba.
    Podkładkę niepotrzebnie kupowałeś. Muszki lepiej "zasuwają" po czystym
    blacie.
    Nie wiem czy uwierzysz, ale (ja sama też byłam zdziwiona), że moja
    myszka działa nawet z drugiego końca pokoju. Tak jak pilot do np.
    telewizora. Stoję sobie, trzymam ją w ręku i klikam na ekran i to co
    chcę się uruchamia :-) Niestety, tylko trzeba mieć dobry wzrok, żeby z
    daleka trafić w odpowiedni przycisk (na pasku np.).

    Kup dobre baterie "Enelop" i ładowarkę. Najlepiej 2 komplety baterii
    czyli 4 sztuki, żeby można było przy rozładowaniu od razu wymienić na
    naładowane.
    Spróbuj naładować narazie te baterie, które masz.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-07-13 09:05:43
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 12/07/2011 19:31, topek wrote:
    > CUT
    >
    > Myszka jest nowa. Baterie toze.

    Baterie mogły leżeć dwa lata w magazynie, aż ktoś je wepchnął do myszki,
    która przeleżała kolejny rok w sklepie. Obja typowy dla słabych.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil