  • Data: 2012-04-26 14:33:16
    Temat: Re: Czy ciśnienie może uszkodzić aparat ?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-26 12:56, Qbab pisze:
> [...]

    drobny szczegół, z zewnątrz jest woda, w środku powietrze i sztywny
    (przynajmniej do czasu swego ostatniego zgniecenia) aparat.

    jak sobie to wyrównywanie wyobrażasz?
    ja to z czasów pochodzę, jak matura z matmy była obowiązkowa, i żaden
    profil w liceum nie był zupełnie zwolniony z fizyki, i chyba
    niedzisiejszy jestem, bo to było stressujące szkolnictwo.

    > Mylisz się, tzn. nie mylisz się do co wyrównania ale to wyrównanie
    > spowoduje zmniejszenie objętości zamkniętej obudowy (osłony) i z tego
    > cały problem. No chyba że ją przed nurkowaniem tak napompujesz że po
    > zgnieceniu aparat nadal będzie miał luźno.

    Napompujesz nad wodą do 0,5 atm (schodząc na 5 metrów) jakąś
    prezerwatywkę? na pewno się da - nie wiadomo tylko czy drugi raz też :P

    Ponton pompuje się do 0.1 , zobacz jaką ma grubą skórę.