eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
    Date: Sun, 26 Apr 2015 12:09:38 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <mhidgl$4de$2@node2.news.atman.pl>
    References: <5538ca74$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <mhan1c$7n8$1@news.supermedia.pl> <mhb2kg$ci1$1@node1.news.atman.pl>
    <mhb44h$eq0$1@news.supermedia.pl> <mhb961$jkm$1@node1.news.atman.pl>
    <mhbler$o1j$1@news.supermedia.pl> <mhc1bj$u0e$1@node2.news.atman.pl>
    <mhcl6g$9p5$1@news.supermedia.pl> <mhd6du$1fg$1@node2.news.atman.pl>
    <mhi0cg$cn6$1@news.supermedia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1430042965 4526 46.21.210.209 (26 Apr 2015 10:09:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Apr 2015 10:09:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.6.0
    In-Reply-To: <mhi0cg$cn6$1@news.supermedia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560925
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-04-26 o 08:25, klaus pisze:

    >>> Realizowane jest to w skrócie pośrednio przez ustalenie odpowiedniego
    >>> przełożenia i oczywiście przez obroty silnika.
    >>> W zależności od algorytmu/trybu pracy po osiągnięciu zadanej prędkości
    >>> obroty silnika spadają do poziomu pozwalającego na utrzymanie tejże
    >>> prędkości zwiększając jednocześnie przełożenie - pomimo utrzymania
    >>> pedału "gazu" w tym samym położeniu.
    >>
    >> Pewnie, że można tak zaprogramować komputer, tylko że obniżenie momentu
    >> po osiągnięciu założonej prędkości nastąpi przez ograniczenie dawki
    >> paliwa, bo wartość momentu dokładnie zależy od dawki paliwa.
    >>
    > Zgadza się, przy stałym położeniu pedału "gazu", zwiększy się
    > przełożenie, zmniejszy się dawkowanie paliwa i obroty spadną
    > Widzę że w szczegółach się zgadzamy.
    > Wróćmy zatem do pierwotnej kwestii z którą się nie zgodziłeś.
    > Proszę Cię o odpowiedź na proste pytanie:
    > Do czego służy pedał "gazu" w samochodzie z przekładnią CVT?
    >
    Do zwiększenia dawki paliwa co skutkuje zwiększeniem obrotów
    co skutkuje zmianą przełożenia i zwiększeniem prędkości.
    Tylko tym razem nie pomyl skutku z przyczyną. :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: