  • Data: 2010-08-02 13:01:44
    Temat: Re: Czy aparat ma też wpływ na ostrość - ciąg dalszy
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Roger from Cracow wrote:

    > Użytkownik "TomekM" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    > grup
    g2000yqd.googlegroups.com...

    > chyba Cie pogięło... IMO ten aparat działa bardzo dobrze na
    > Żytniej co najwyżej mu to popsują... O ile w ogóle kiwną
    > palcem. Wbijcie sobie do pał, że wysyłanie aparatu do serwisu
    > Canona robi się w _ostateczności_

    Indeed,
    Może to i nie było zbyt delikatne, ale jest w 100% trafne.

    Wysyłanie aparatu do serwisu Canona NA ŻYTNIEJ robi się
    w _ostateczności_*, bo w cywilizacji (choćby w serwisie
    w Berlinie** patrząc na najbliższy rejon) nie słyszałem
    by coś groziło sprzętowi.

    * z racji tego że po usłudze może być
    1) gorzej,
    2) bez zmian,
    3) lepiej.

    Gdzie z doniesień klientów tegoż serwisu wyraźnie widać
    że najbardziej prawdopodobne są pierwsze dwie opcje.

    ** który ZTCP był przez czytelników tejże grupy najmniej
    parukrotnie polecany.

    Albert Einstein (1879-1955)