  • 11. Data: 2013-03-28 20:29:03
    Temat: Re: Czy "Smartfon" musi znaczyć złodziej?
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-28 14:00, Chris pisze:

    > Mój 5 letni syn dostał smartfona i do tej pory o dziwo nawet 1g nie
    > poleciał na pakiet danych, problem leży nie w sieci czy
    > telefonie/systemie tylko osobie która go obsługuje.

    Szczęściarz z Ciebie, ma Ci kto ustawić telefon. Weź może zamiast
    głupkowatych uwag zapytaj go co można zrobić z moim problemem?

  • 12. Data: 2013-03-28 20:30:32
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-28 15:47, Budzik pisze:

> [...]
    > przypisany do karty Aero2, na karcie gsm tylko rozmowy i smsy. Dla
    > pewności przed włączeniem transferu danych de-aktywuję kartę Orange na
    > której mam rozmowy i sms-y. No i w 6 dni okazuje sie że telefon ukradł
    > mi prawie 11 zł na transfer danych!! Co jeszcze mógłbym (poza wrzuceniem
    > go pod tramwaj) zrobić żeby to bydle przestało mnie okradać?
    > Mi porasdzono ostatnio ustawienie APNów
    > Dla aero to będzie "darmowy" - moze przy takim APNie z ORANGE nie bedzie ci
    > sciągać.
    >
    > Ale cieszy mnie twój post - widac nie tylko ja nie dorosłem do inteligencji

    To m.in. ja Ci poradziłem z tymi APNami. Niestety u mnie dało to
    krótkoterminowy efekt. Tylko dwa dni nie miałem wykradanych środków z
    konta. Żeby było jeszcze tragiczniej - mam również tablet z funkcją
    rozmów telefonicznych i transferu danych, mam go ponad rok, nie
    ustawiałem praktycznie nic, a z konta nie zniknął nawet jeden grosz w
    sposób nieautoryzowany..
    Teraz mam APN Orange ustawiony pod nazwą "złodziej", ale to nie
    pomaga... :-(

  • 13. Data: 2013-03-28 20:34:08
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-28 17:11, AL pisze:

    > zainstaluj sobie aplikacje, np. My Data Manager i sprawdz jakie
    > aplikacje i ile3 i kiedy sciagaja Ci dane.
    > Masz rozróznione opcje: Mobile/Roaming/WiFi i ladne statystyki
    > okresowe i dzienne.

    Dzięki, zaraz zainstaluję. Może to pozwoli wytropić złodzieja. Pytanie
    tylko, gdyby już został wykryty to co z nim zrobić jak okaże się jakimś
    elementem systemu?

  • 14. Data: 2013-03-28 20:34:33
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-28 13:11, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Myślałem że ferie się skończyły i dzieci wróciły do szkoły ... :(
    > biedne dziecko znowu ma problemik ...

    I powiedział co wiedział, wielki Chris, wybitny znawca tematu...

  • 15. Data: 2013-03-28 22:05:32
    Od: "Ktos" <k...@n...com>

    Nie kombinuj z fonem, tylko zablokuj transfer danych dla Twojego numeru w
    Orange.
    I wtedy masz spokój, niezależnie od telefonu.
    Dla prepaida to jedno kliknięcie w panelu obsługi.....

  • 16. Data: 2013-03-29 08:23:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Szczęściarz z Ciebie, ma Ci kto ustawić telefon. Weź może zamiast
    > głupkowatych uwag zapytaj go co można zrobić z moim problemem?

    Sam ustawiam, jak nie wiem pytam się wójka googla, ty niestety masz z tym
    problem dla tego co chwilę zadajesz głupie pytania.
    Nie wiesz czegoś to polecam poczytać np. http://forum.xda-developers.com/
    albo http://forum.android.com.pl/ jestem pewny że znajdziesz tam
    odpowiedzi na swoje pytania.

  • 17. Data: 2013-03-29 08:57:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Mar 2013 12:34:11 +0100, Trybun napisał(a):
    > Ma ktoś pomysł co jeszcze bym mógł zrobić na to żeby przestać okradanym
    > przez swój telefon?

    Wykupic pakiet internetowy :-)

    Taka juz rola smartfona - telefon a zapewniac lacznosc, wiec producenci sie
    na tej lacznosci skupiaja. I coraz czesciej transmituja bez pytania.
    Android tu chyba prym wiedzie ..

    > Mam całkowicie wyłączony transfer danych, który włączam tylko w razie
    > potrzeby, i po tym zaraz wyłączam. A poza tym transfer danych mam
    > przypisany do karty Aero2, na karcie gsm tylko rozmowy i smsy. Dla

    A to jakis model dwukartowy ?

> [...]
    > mi prawie 11 zł na transfer danych!! Co jeszcze mógłbym (poza wrzuceniem
    > go pod tramwaj) zrobić żeby to bydle przestało mnie okradać?

    skasowac haslo do internetu i poszukac opcji "pytaj o haslo".
    Zakladajac ze operator nie poszedl ci na reke i nie skasowal hasla po
    swojej stronie :-)
    Kasowac APN do internetu po uzyciu.
    Kupic sobie modem wifi do aero2 i skleic razem. No i ladowac.

    Albo kupic sobie iphona - widziales aby Pszemol narzekal ze mu nabil wysoki
    rachunek w Meksyku czy w Polsce ? :-)

    J.

  • 18. Data: 2013-03-29 08:59:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Mar 2013 14:00:56 +0100, Chris napisał(a):
    > Mój 5 letni syn dostał smartfona i do tej pory o dziwo nawet 1g nie poleciał
    > na pakiet danych, problem leży nie w sieci czy telefonie/systemie tylko
    > osobie która go obsługuje.

    A jakzes to zrobil, o Wielki Bonzo ?

    J.

  • 19. Data: 2013-03-29 09:13:47
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-29 08:57, J.F. pisze:

    > Wykupic pakiet internetowy :-)
    >
    > Taka juz rola smartfona - telefon a zapewniac lacznosc, wiec producenci sie
    > na tej lacznosci skupiaja. I coraz czesciej transmituja bez pytania.
    > Android tu chyba prym wiedzie ..

    Mógłbyś przedstawić metody jakimi się posługują? Tylko tak konkretnie,
    bo ja się nie spotkałem ze "zjadaniem" transferu przy wyłączonej
    transmisji danych. Najzabawniejsze jest to, że nie znamy modelu
    telefonu, wersji Androida - wiemy tylko, że do jakiś dual i że
    z Orange zżera :)

  • 20. Data: 2013-03-29 09:22:46
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

> [...]
    > transmisji danych. Najzabawniejsze jest to, że nie znamy modelu
    > telefonu, wersji Androida - wiemy tylko, że do jakiś dual i że

    Było już kiedyś: telefon Alcatel i tablet Huawei.