    From: Trybun <i...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy "Smartfon" musi znaczyć złodziej?
    Date: Fri, 29 Mar 2013 12:18:17 +0100

    W dniu 2013-03-29 08:57, J.F. pisze:
    > Wykupic pakiet internetowy :-)
    >
    > Taka juz rola smartfona - telefon a zapewniac lacznosc, wiec producenci sie
    > na tej lacznosci skupiaja. I coraz czesciej transmituja bez pytania.
    > Android tu chyba prym wiedzie ..

    Mija się z celem, jako smartfon to ten aparat potrzebny mi jest tylko na
    wyjazdy w teren, gdzie mogę go użyć jako pozycjoner i telefon zarazem. A
    na dodatek mam w nim także kartę Aero2.

    > A to jakis model dwukartowy ?

    Tak, jest to Alcatel OT 993D.

    > skasowac haslo do internetu i poszukac opcji "pytaj o haslo".
    > Zakladajac ze operator nie poszedl ci na reke i nie skasowal hasla po
    > swojej stronie :-)
    > Kasowac APN do internetu po uzyciu.
    > Kupic sobie modem wifi do aero2 i skleic razem. No i ladowac.
    >
    > Albo kupic sobie iphona - widziales aby Pszemol narzekal ze mu nabil wysoki
    > rachunek w Meksyku czy w Polsce ? :-)
    >
    > J.

    Samo skasowanie nic nie daje, APN jest przechowywany gdzieś w pamięci.
    Wystarczy że kliknę na resetuj ustawienia to i tak zaraz wracają
    fabryczne ustawienia, są to APNy kilku operatorów telefonii komórkowej,
    m.in. Orange pl.

    Co masz na myśli z tym modemem do Aero2?

    Przemol to burżuj. ;-)