  • Data: 2013-03-30 12:42:43
    Temat: Re: Czy "Smartfon" musi znaczyć złodziej?
    Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-29 12:30, Chris pisze:
    > Moje pytanie było zasadne i zupełnie na miejscu, a niestety Twoja
    > odpowiedź nosiła znamiona (tylko się nie obraź) głupkowatości.
    > Dziękuje za linki, ale ja nie tego oczekuję na grupie dyskusyjnej.
    >
    > A my jesteśmy wróżkami i wiemy jaki masz telefon, jakie masz
    > zainstalowane aplikacje, co masz włączone a co nie ... to są
    > podstawowe dane żeby cokolwiek zrobić bo może się okazać że masz jakąć
    > lewą apkę która omija zabezpieczenia i nabija transfer albo czy jakaś
    > paka nie ma ukrytego przełącznika on/off dla transferu gdzieś w
> [...]

    Po prostu chciałem usłyszeć Wasze doświadczenia w rozwiązywaniu takiego
    problemu. Typ telefonu w moim odczuciu nie miał nic do rzeczy, bo to
    chyba jednak sprawka nie urządzenia a systemu, który sprawia że telefon
    łączy się z netem bez wiedzy użytkownika, a więc nie widziałem powodu
    żeby wdawać się aż w takie szczegóły jak marka czy model aparatu.