  • Data: 2012-04-30 20:35:07
    Temat: Re: Czy Skype chodzi pod Symbian Belle?
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Spróbuję to zrobić.

    Trochę mnie niepokoi informacja od Tomka,
    że na wersji 111.020.0059 Skype u niego
    działał. Możliwe więc, że ta aktualizacja
    nie pomoże.

    W ogóle cała sytuacja jest trochę niejasna.
    Gdy Skype nie działał z wersją Anna, pomóc
    miał upgrade do Belle.
    Ale okazało się, że to nie pomogło, a w Internecie
    znalazłam przykłady opisujące problemy osób,
    którym działalo z Anna, a nie działa po upgrade
    do Belle.

    Cały czas wydaje mi się, że być może chodzi
    nie tyle o wersję, co o jakieś ustawienia.
    Nie wiem jednak ustawienia czego.
    Może związane z punktem dostępu?

    Pozdrawiam
    Ewelina