  • Data: 2012-05-01 11:19:16
    Temat: Re: Czy Skype chodzi pod Symbian Belle?
    Od: ALEX MR <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Wt 1 05 2012 10:36, Ewelina pisze:

    > Jeszcze nie, ale dziękuję za instrukcję jak to zrobić.

    Drobiazg :-)
    Teoretycznie możesz jeszcze aktualizować system bezpośrednio z telefonu.
    Ta sama ikona. Ale ja tak jeszcze nie robiłem.

    > Możesz zdradzić dlaczego chcesz zmienić N8 na 700/701?

    Gwarancja dobiega do końca. A w dzisiejszym jednorazówkowym świecie to
    najlepszy argument by pozbyć się sprzętu.
    N8 ogólnie nie jest zła, ale jej czas, jako mojego sprzętu, dobiega
    końca. Niech się teraz nią cieszy się nowy nabywca.
    No i N8 jest zbyt słaba na Carlę.
    500 zapewne by mi odpowiadała, ale ma kiepski wyświetlacz. 700 ma dużo
    bardziej energooszczędny.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D