  • Data: 2009-01-29 22:28:40
    Temat: Re: Czy Polsat 2 można odebrać na FTA
    Od: "bufi" <b...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Rylen wrote:

    > No w zasadzie to Tuner mógłbym teraz kupić, ale na dobry TV mi nie
    > wystarczy.Więc jaki sens kupować teraz Tuner HD który podłączę do...
    > starego TV ? Przecież jak za rok kupię tuner SAT HD to bedzię raczej
    > nowocześniejszy i nie sądzę że droższy.Mam nadzieję ze za rok

    Zawsze można kupić moduł CAM. Nie jesteś przywiązany do jednego tunera.

    > programów HD SAT też nie będzie mniej... Rylen

    Podobno w tym roku mają dodać BBC HD i trochę SD, Viasat History i coś
    jeszcze.

    A jeszcze wracając do tematu. Pisałeś, że do jednego tunera przysłali
    nową kartę, zapewne z N3. A co z drugim tunerem? Tam jest stara czy
    nowa karta? Jak stara, to masz odpowiedź czemu nie działa.