  • Data: 2011-04-10 21:56:35
    Temat: Re: Czy Play cos porobil z pakietami internetowymi?
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdź po północy.

    Podzielcie się tą informacją jak schodzą pakiety!

    Mamy już:
    # Tani Internet w Play Fresh
    # Pakiety Play Online w telefonie
    # Internet w Telefonie
    # Pakiety Internet (ten najnowszy)

    i właśnie w regulaminie tego najnowszego nie ma ani słowa o tym, jak
    schodzą pakiety.

    Mam hipotezę - będą schodziły w ostatniej kolejności. Przemawia za tym,
    że są "na liczniku" *108#, czyli jak ,,Tani Internet w Play Fresh". Ale
    może się mylę?
    --
    Grzexs