  • 21. Data: 2010-12-10 10:32:15
    Temat: Re: Czy Orange może nie usunąć SIMlocka (za darmo)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 11:06:24 +0100, Artur(m) napisał(a):

    > Słuchaj koleś.
    > Przeczytaj ze zrozumieniem (może dwa razy wystarczy?)
    > a potem szykuj swoje teorie, aby komuś przy***ć "inteligentnie"
    >
    > Pytanie moje nie zawierało nic w stylu "podpisałem umowę
    > i chcę ją sobie zmienić a oni mi nie dają"
    >
    > Pytanie powtarzam dla Ciebie, bo masz z tym problem,
    > "Czy nie ma ustawy, czy innego rozporządzenia, które
    > obligatoryjnie (przeczytaj w słowniku wyrazów obcych)
    > zmuszają do likwidacji simloka bezpłatnie.

    Słuchaj koleś.
    Grupa dyskusyjna jest od - niespodzianka - dyskusji. Rozmowy o różnych
    rzeczach związanych z jej tematyka.
    Pokaż paluszkiem, gdzie widzisz w tematyce grupy "pomoc leniwym osobom z
    problemami z czytaniem ze zrozumieniem i dysguglią" ????
    Tak, jest taka ustawa, dotyczy (w pośredni sposób) odblokowania telefonu
    zakupionego za pełną cenę bez umowy promocyjnej.
    Ty dobrowolnie zawarłeś umowę, że operator dopłaci ci do słuchawki na którą
    cię nie stać, ale w zamian będziesz mu musiał płacić przez określony czas.
    Oprócz tego skoro dopłaca do słuchawki, może tez w nią ingerować.
    Napisał ci to w warunkach umowy - miałes okazję to przeczytać przed
    podpisaniem. Osoby inteligentne tak robią.
    Nie podoba się - weź kredyt z banku i kup telefon w media markcie czy innym
    sklepie i weź tańszy abonament od operatora. Umiejętności z którejś tam
    klasy podstawówki wystarczą do wyliczenia, że w większości przypadków
    zapłacisz mniej. W dodatku nie będziesz musiał jęczeć na grupach
    dyskusyjnych, jaki to jesteś nieszczęśliwy i dyskryminowany.

    I nie, nie masz racji, nie lubię Orange.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 22. Data: 2010-12-10 11:29:52
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał

> [...]

    > Pytanie moje nie zawierało nic w stylu "podpisałem umowę
    > i chcę ją sobie zmienić a oni mi nie dają"

    Więc sam użyj w końcu głowy i przeczytaj każdy post, a jak nie zrozumiesz,
    poproś kogoś z większym niż małpa IQ to Ci wytłumaczy.

    > Pytanie powtarzam dla Ciebie, bo masz z tym problem,
    > "Czy nie ma ustawy, czy innego rozporządzenia, które
    > obligatoryjnie (przeczytaj w słowniku wyrazów obcych)
    > zmuszają do likwidacji simloka bezpłatnie.

    Odpowiedź taką już dostałeś, a ja nie mam w zwyczaju dublować odpowiedzi już
    udzielonych. I sam sobie poczytaj słownik oraz poradnik zachowania wśród ludzi.

    > W takim przypadku zapisy umowy są nieobowiązujące mimo,
    > że w umowie jest taka opcja.
    > W Plusie z zapytaniem i ściągnięciem to było jakieś 2 minuty

    W Tele-Albania lub Phone-zanzibar trwa to minutę, ale kogo to obchodzi? Zacząłeś
    płacz o ORANGE i tego się łaskawie trzymaj.

    > Zaznaczyłem, że nie jestem pewien, więc na grupie dyskusyjnej
    > zadałem to proste (widać nie dla Ciebie) pytanie.

    I prostą odpowiedź otrzymałeś kilka dni temu od Marka. Nie zrozumiałeś? To
    widać.

  • 23. Data: 2010-12-10 14:48:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-10 11:21, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "Marek"<b...@e...com> napisał w wiadomości

    > Dziękuje Marku.
    > Sens istnienienia grup dyskusyjnych
    > potwierdzają takie osoby jak Ty
    >
    > Jeżeli to taki obrót przyjmuje to raczej
    > zrezygnuje:).

    Przeczytaj z którego roku było to co podał twój przedpiśćca. Operatorzy
    zapłacili już ogromne kary i musieli zmienić regulaminy.

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-12-10 16:12:34
    Od: Marek <b...@e...com>

    Zadzwoń do nich

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Plac Powstańców Warszawy 1,
    00-950 Warszawa
    tel.: 22 55 60 800

    pewnie już po procesie tylko Orange musi zostać o tym fakcie
    poinformowany przez swoich klientów. Ci pewnie nie zapłacą a inni owszem.

  • 25. Data: 2010-12-11 09:22:45
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisała:

    > przedpiśćca

    Możesz mi wskazać jakieś wsparcie dla istnienia tego słowa w jezyku polskim?
    Szukam i nie widzę, a zauważyłem, że sporo osób go używa.

  • 26. Data: 2010-12-11 11:59:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 10:22:45 +0100, Tomek wrote:

    >Możesz mi wskazać jakieś wsparcie dla istnienia tego słowa w jezyku polskim?
    >Szukam i nie widzę, a zauważyłem, że sporo osób go używa.

    Skoro uzywaja, to widac istnieje, zajebiste slowo :-P

    Jasne przeciez jest ze nie mozna w usenecie napisac "przedmówca",
    a wladcy slownikow usenetu i irca nie znaja, polemike pisemna mogli
    prowadzic co najwyzej przez czasopisma :-)

    Zycie sie rozwija, jezyk nie nadaza, tzn jak widac nadaza :-)

    J.

  • 27. Data: 2010-12-11 18:23:24
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-11 10:22, Tomek pisze:

    > Możesz mi wskazać jakieś wsparcie dla istnienia tego słowa w jezyku
    > polskim? Szukam i nie widzę, a zauważyłem, że sporo osób go używa.

    Poszukaj "przedpiździec" może będzie łatwiej :-D

  • 28. Data: 2010-12-11 21:08:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Możesz mi wskazać jakieś wsparcie dla istnienia tego słowa w jezyku polskim?
    > Szukam i nie widzę, a zauważyłem, że sporo osób go używa.

    To słowo ktoś na usenecie wymyślił chyba. Nie ma w SJP.

    --
    animka

  • 29. Data: 2010-12-11 23:54:22
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 10:32:15 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Tak, jest taka ustawa, dotyczy (w pośredni sposób) odblokowania telefonu
    > zakupionego za pełną cenę bez umowy promocyjnej.
    Aha, i po to sz.Panowie tak długo do siebie rozmawiają aby ustalić, że NIE
    ZNASZ odpowiedzi na postawione pytanie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 30. Data: 2010-12-12 11:33:47
    Od: Marek <b...@e...com>

    P.S.
    Z tego co słyszałem to o czym pisałem już się faktem stało. Np. Play już
    od 1.5 roku nie stosuje SIMlocków. Wnioskuję, że te, które były -
    zostały założone bezprawnie. Pogadaj z UOKiK aby się upewnić i domagaj
    się swoich praw.