  • 11. Data: 2010-12-08 09:47:06
    Temat: Re: Czy Orange może nie usunąć SIMlocka (za darmo)
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał :

    > Jesteś pewien, że wiesz o czym mówisz ?

    Czy Ty masz we krwi publiczne ośmieszanie się i trollowanie? Koleś podpisał
    umowę, zgodził się na jej warunki, a teraz pretensje do całego świata, że nie
    umie czytać i szuka litości w poplecznikach Twojego pokroju.

  • 12. Data: 2010-12-08 09:48:15
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    tle,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

    > Po prostu przystąpił do umowy z operatorem w przekonaniu, że go nie "oszwabi".
    > 99% ludzi tak robi

    Czyli uważasz, że tylko 1% czyta umowę i ją rozumie? Ok, nie ma się więc co
    dziwić, skąd na grupie tylu płaczków.

  • 13. Data: 2010-12-08 20:39:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Dec 2010 10:48:15 +0100, Tomek wrote:

    >Czyli uważasz, że tylko 1% czyta umowę i ją rozumie? Ok, nie ma się więc co
    >dziwić, skąd na grupie tylu płaczków.

    Coz chcesz, umowy dlugie, skomplikowane, czasu nie ma .. trzeba czytac
    i pietnowac, bo sam kiedys padniesz ofiara.

    J.

  • 14. Data: 2010-12-09 08:59:52
    Od: Marek <b...@e...com>

    Jest raport UOKIK z 2007r mówiący o tym, że opłata pobierana jest w
    sposób nieuzasadniony. Era wycofała się z pobierania tej opłaty. W
    Orange tylko poprzez sąd można załatwiać bardziej złożone sprawy.
    Poczytaj sobie:

    www.uokik.gov.pl/download.php?id=588

    Punkt 2.12. Nie znam się na prawie lecz spróbuj poprzez tego typu
    organizacje walczyć o swoje.

  • 15. Data: 2010-12-09 09:01:58
    Od: Marek <b...@e...com>

    I jeszcze to:
    http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=554

  • 16. Data: 2010-12-09 10:42:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl>

    tle,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

    > Czyli uważasz, że tylko 1% czyta umowę i ją rozumie?

    Mniej :-)

    > Ok, nie ma się więc co dziwić, skąd na grupie tylu płaczków.

    Stawiam że też nie czytasz warunków wszystkich umów jakie zawierasz bo nawet
    jeśli czytasz telefoniczne to już np parkujesz bez świadomości zasad. No i
    ... mogę się założyć (jest ryzyko), że nie znasz specyfikacji NNTP. Nic nie
    pomoże, że ja ją akurat znam (...bardziej) :-)

  • 17. Data: 2010-12-09 10:44:35
    Temat: Re: Czy Orange może nie usunšć SIMlocka (za darmo)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Coz chcesz, umowy dlugie, skomplikowane, czasu nie ma .. trzeba czytac
    > i pietnowac, bo sam kiedys padniesz ofiara.

    Otóż to :-) Nie ma żadnej szansy by przeczytać i jeszcze zrozumieć wszystkie
    umowy

  • 18. Data: 2010-12-09 10:46:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl>

    > Czy Ty masz we krwi publiczne ośmieszanie się i trollowanie?

    Chcesz abym Cię plonknął ?

  • 19. Data: 2010-12-10 10:06:24
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podpisał umowę, zgodził się na jej warunki, a teraz pretensje do całego
    > świata, że nie umie czytać i szuka litości w poplecznikach Twojego

    Słuchaj koleś.
    Przeczytaj ze zrozumieniem (może dwa razy wystarczy?)
    a potem szykuj swoje teorie, aby komuś przy***ć "inteligentnie"

    Pytanie moje nie zawierało nic w stylu "podpisałem umowę
    i chcę ją sobie zmienić a oni mi nie dają"

    Pytanie powtarzam dla Ciebie, bo masz z tym problem,
    "Czy nie ma ustawy, czy innego rozporządzenia, które
    obligatoryjnie (przeczytaj w słowniku wyrazów obcych)
    zmuszają do likwidacji simloka bezpłatnie.
    W takim przypadku zapisy umowy są nieobowiązujące mimo,
    że w umowie jest taka opcja.
    W Plusie z zapytaniem i ściągnięciem to było jakieś 2 minuty

    Zaznaczyłem, że nie jestem pewien, więc na grupie dyskusyjnej
    zadałem to proste (widać nie dla Ciebie) pytanie.

    Pozdrawiam
    życzę więcej rozumienia

    Artur(m)
    PS Wczoraj w TV (może TV nadal kłamie?) było,
    "w Polsce czyta ksiązki 20% społeczeństwa
    a rozumie połowa!!!

  • 20. Data: 2010-12-10 10:21:57
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > www.uokik.gov.pl/download.php?id=588
    >
    > Punkt 2.12. Nie znam się na prawie lecz spróbuj poprzez tego typu

    Dziękuje Marku.
    Sens istnienienia grup dyskusyjnych
    potwierdzają takie osoby jak Ty

    Jeżeli to taki obrót przyjmuje to raczej
    zrezygnuje:).

    Pozdrawiam

    Artur(m)