  • 31. Data: 2010-12-12 11:35:27
    Temat: Re: Czy Orange może nie usunąć SIMlocka (za darmo)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 12:33:47 +0100, Marek napisał(a):

    > Z tego co słyszałem to o czym pisałem już się faktem stało. Np. Play już
    > od 1.5 roku nie stosuje SIMlocków. Wnioskuję, że te, które były -
    > zostały założone bezprawnie. Pogadaj z UOKiK aby się upewnić i domagaj
    > się swoich praw.

    ROTFL!!!!
    "Nokii 6310 nie ma już w sprzedaży, wnioskuję, że te które były sprzedane,
    sprzedano bezprawnie"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "przegladarka skyfire na iphona/ipada w locie konwertuje flasha na HTML5

  • 32. Data: 2010-12-12 12:38:15
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-12 12:35, Waldek Godel pisze:

    > ROTFL!!!!
    > "Nokii 6310 nie ma już w sprzedaży, wnioskuję, że te które były sprzedane,
    > sprzedano bezprawnie"

    Czytaj uważnie. Napisałem "założono bezprawnie" a nie "sprzedano
    bezprawnie". SIMlocków się nie sprzedaje lecz zakłada(ło).

    Jeśli chcesz to być może za dodatkową opłatą sprzeda Ci go jakiś
    operator. Jednakże z faktu, że nabrały one wartość kolekcjonerską - mogą
    być baaardzo drogie :-D

  • 33. Data: 2010-12-12 13:16:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 13:38:15 +0100, Marek napisał(a):

    > Czytaj uważnie. Napisałem "założono bezprawnie" a nie "sprzedano
    > bezprawnie". SIMlocków się nie sprzedaje lecz zakłada(ło).

    "TP SA nie zakłada juz usługi SDI. Wnioskuję, że te, które założono,
    założono bezprawnie"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 34. Data: 2010-12-12 15:08:55
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-12-07 20:00, Anna Izabela wrote:

    > waldek kiedy oddasz mi tą ładowarke wreszcie??

    I jeszcze jaka to melodia, bo nie wiemy.

    TG
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 35. Data: 2010-12-12 18:37:56
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-12 14:16, Waldek Godel pisze:
    > "TP SA nie zakłada juz usługi SDI. Wnioskuję, że te, które założono,
    > założono bezprawnie"

    A masz na to orzeczenie sądu? Bo co do SIMlocków było.

  • 36. Data: 2010-12-12 21:14:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 19:37:56 +0100, Marek napisał(a):

    > A masz na to orzeczenie sądu? Bo co do SIMlocków było.

    Jakiego sądu? NSA?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 37. Data: 2010-12-13 09:33:50
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-12 22:14, Waldek Godel pisze:
    > Jakiego sądu? NSA?

    Dzwoń do UOKiKu i zapytaj się o historię pozwu o jakim pisałem. Oni Ci
    powiedzą jaki sędzia i kiedy wydał orzeczenie oraz jaki to był numer sali.

    Nie rozumiem czemu się mnie czepiasz? To nie ja pozwałem operatorów i
    wymusiłem odstąpienie od stosowania SIMlocków. Dałem linki do
    najbardziej wiarygodnego źródła jakim jest UOKiK więc ich się czepiaj
    jeśli uważasz, że bredzą.

  • 38. Data: 2010-12-13 10:29:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 10:33:50 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > wymusiłem odstąpienie od stosowania SIMlocków. Dałem linki do
    > najbardziej wiarygodnego źródła jakim jest UOKiK więc ich się czepiaj

    nie, to ty bredzisz. Play przestał zakładać simlocki z powodów
    marketingowych a nie prawnych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 39. Data: 2010-12-13 13:17:17
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-13 11:29, Waldek Godel pisze:

    > nie, to ty bredzisz. Play przestał zakładać simlocki z powodów
    > marketingowych a nie prawnych.

    UOKiK też Twoim zdaniem bredzi tu:
    http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=554

    A tak na marginesie - mówimy tu o pobieraniu przez Orange drakońskich
    opłat za zdejmowanie SIMlocków a nie o Play. Po drugie - co do Play - to
    nigdzie nie napisałem, że wskutek wyroku Play nie stosuje SIMlocków. Tak
    więc skup się nad tym co czytasz zanim zaczniesz trollować.

  • 40. Data: 2010-12-13 13:30:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 14:17:17 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > więc skup się nad tym co czytasz zanim zaczniesz trollować.

    "Play już od 1.5 roku nie stosuje SIMlocków. Wnioskuję, że te, które były -

    Pewnie teraz napiszesz, że jakiś zły gnom się włamał i dostał do twojego
    komputera.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"