  • 101. Data: 2011-02-19 03:57:16
    Temat: Re: Stara piewka [OT]
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sat, 19 Feb 2011 03:41:13 +0000, Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >No ale dlaczego w takim razie zakładasz, że to SCO grało czysto? Według
    >mnie właśnie wiele wskazuje, że grali wyjątkowo nieczysto, nawet jak na
    >biznes.

    Ja niczego nei zakladam. Ja wiem to co wiem od ludzi ktorzy wiedza
    wiecej niz ja i ktorych opinie cenie.

    A.L.

  • 102. Data: 2011-02-19 13:04:16
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-02-19, A.L <l...@a...com> wrote:

    > Ja niczego nei zakladam. Ja wiem to co wiem od ludzi ktorzy wiedza
    > wiecej niz ja i ktorych opinie cenie.

    A co to za ludzie? Czy to może tajemnica handlowa or smilar?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 103. Data: 2011-02-19 14:17:52
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sat, 19 Feb 2011 13:04:16 +0000 (UTC), "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    >A co to za ludzie? Czy to może tajemnica handlowa or smilar?

    Przepraszam, ale nie dyskutuje sparw osobistych

    A.L.

  • 104. Data: 2011-02-19 15:24:13
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-02-19, A.L <l...@a...com> wrote:

    > Przepraszam, ale nie dyskutuje sparw osobistych

    A. Czyli sytuacja wygląda tak, że na grupach dyskusyjnych jeden gościu
    twierdzi, że słyszał plotkę jakoby SCO jakieś podstawy roszczeń jednak
    miało. Plotka o tym że jest plotka.

    Wybacz, ale ja tego nie kupuję, skoro nawet nie chcesz określić, co to
    za ludzie od których tę plotkę słyszałeś. Miałbym wierzyć na słowo
    osobom których nie znam, a to słowo jest poświadczone jedynie przez
    osobnika, którego postrzegam jako oszołoma w sporej ilości spraw?
    (Często prezentujesz poglądy, które są dla mnie niedorzeczne, jak
    w przypadku ochrony praw pracodawcy kosztem praw pracownika. Stąd taka
    moja o tobie opinia.)

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 105. Data: 2011-02-19 16:18:19
    Od: "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <q...@g...com>

    On 19 Lut, 04:57, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Ja niczego nei zakladam. Ja wiem to co wiem od ludzi ktorzy wiedza
    > wiecej niz ja i ktorych opinie cenie.

    Pewnie od ludzi w Microsofcie, który finansował całą tę hucpę.

  • 106. Data: 2011-02-19 16:52:51
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sat, 19 Feb 2011 08:18:19 -0800 (PST), "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk"
    <q...@g...com> wrote:

    >Pewnie od ludzi w Microsofcie, który finansował całą tę hucpę.

    Generalnie, nei mam ochoty prowadzic dalszej "dyskusji" na tym
    poziomie

    A.L.

  • 107. Data: 2011-02-20 11:12:19
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Wygranie sporu pzrez SCO nikomu nie bylo na reke, dlatego SCO nie
    > wygralo. Podobnie jak wszedzie, W USA wygrywa nie ten ktory ma racje a
    > ten ktory ma pieniadze.
    ... oczywiscie ze nie bylo na reke, tak jak nadawanie przywilejow
    okreslonym ludziom nikomu nie bylo na reke w sredniowieczu, tak teraz
    blokada konkurencji pod postacia tak zwanej "wlasnosci intelektualnej"
    tez nikomu nie jest na reke. Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 108. Data: 2011-03-03 12:24:56
    Temat: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Feb 15, 3:15 am, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Poslugiwal sie tez ksiazka "The Design of UNIX operating system",
    > Maurice J. Bach, wydanej w 1986 roku, ktora zawiera wystarczajaco kodu
    > aby... Zwlaszcza kod file systemu.  W poczatkowym okresie Linus
    > powolywal sie na te ksiazke, pozniej wszystkie te odwolanai starannie
    > usunieto

    Przepraszam, że odgrzewam kotleta, ale ponieważ w wątku poszły dosyć
    ciężkie insynuacje, chciałbym wyjaśnić tę sprawę. Otóż zdobyłem
    egzemplarz wyżej wspomnianej książki i, tak jak należałoby się
    spodziewać, nie ma tam żadnej części kodu źródłowego Unixa. W ogóle
    prawie nie ma tam kodów źródłowych, z wyjątkiem prostych programików
    demonstrujących sposoby wywoływania funkcji systemowych, w porywach
    dochodzących do 10 linijek. Może z mojego egzemplarza książki Bacha
    również ten kod file systemu "starannie usunięto"?

  • 109. Data: 2011-03-03 13:45:26
    Temat: Re: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 3 Mar 2011 04:24:56 -0800 (PST), Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >dochodzących do 10 linijek. Może z mojego egzemplarza książki Bacha
    >również ten kod file systemu "starannie usunięto"?

    Ksiazka zawiera wystarczajaca ilosc kodu. Zastzreztenie: dla
    inteligentnego czytelnika wiedzacego czego szuka.

    Gdy ksziaka ukazala sie (rok 1986) pracowalem w pewnym instytucie
    miedzynarodowym w Wiedniu. Zjawil sie facio z ambasady USA i zazadal
    wycofacnia ksziaki z biblioteki. Ksiazkazostala bowiem potarktowana
    jako "technology transfter". Oczywiscie, zostal spuszczony ze schodow.

    A.L.

    P.S> W dalzym ciagu twierdze ze hipodeza jakoby Linux powstak w "clean
    environment" jest dobra dla dorastajacych panienak i harcerzy

  • 110. Data: 2011-03-03 15:06:47
    Od: ds <d...@b...pl>

    > P.S> W dalzym ciagu twierdze ze hipodeza jakoby Linux powstak w "clean
    > environment" jest dobra dla dorastajacych panienak i harcerzy

    Czyli nieprzekonani pozostali nieprzekonani, zwolennicy nadal są "za" a ja
    oprócz fajnego wątku niczego się nie dowiedziałem na temat. Buuu.

    :)

    ds