  • Data: 2013-11-12 23:58:05
    Temat: Re: Czy FF schodzi na psy? [ot]
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Nov 2013 20:58:14 +0100, Marek napisał(a):

    > Wyjątków od tej reguły jest od groma. Właśnie mam jazdę z Syfari na
    > jakimś tablecie. Na Androidzie jeszcze ciekawiej.

    Proza życia ;)

    > To co piszesz ma wartość historyczną. W obecnej wersji IE jest (...)

    Tak, obecnej. To teraz skrusz beton nadal używający IE8. :)

    Nadal jest mnóstwo starszych komputerów z XP, domyślną przeglądarką i
    użytkownikiem nieświadomym istnienia alternatywy. I dopiero w 2014 coś ma
    szansę mocniej się ruszyć, jak MS skończy wsparcie dla tego systemu.

    > Nie wspomnę o tym, że wspomaganie sprzętowe w IE występuje
    > a w innych raczej nie dostrzegam. Pod FF największa tragedia w tym
    > względzie: grafika na oko z 10x wolniejsza.

    Fx też ma wsparcie sprzętowe, choć ponizej W7 chyba domyślnie wyłączone z
    powodu jakichś tam problemów ze sterownikami.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl