  • 131. Data: 2016-01-19 21:10:40
    Temat: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2016 15:44:27 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Wcale nie jest to takie oczywiste. Nie słyszy się biadolenia,
    > że wszyscy tylko czekają, by wykupić nasze kopalnie. Bo i nie
    > chcą -- rentowność tego przemysłu jest marna, nikt nowy się do
    > niego nie pcha. Górnicy sami muszą rozważyć, czy dalej narażać
    > swoje życie, ale już za mniejsze pieniądze, czy poszukać sobie
    > innego dobrze płatnego zajęcia. Ryzyko "epidemii niepolskości"
    > w górnictwie jest minimalne.

    Poszukać innego zajęcia to może by chcieli, ale co na to baroni
    związkowi? Ponoć gdy jedno z miast na Śląsku zaoferowało odchodzącym
    górnikom program osłonowy i możliwość przekwalifikowania się, to
    związkowcy podnieśli krzyk, że im wpływy ze składek spadną.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 132. Data: 2016-01-19 21:14:28
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2016 19:35:07 +0100, Dupek Żołędas napisał(a):

    > Z tego co wiem to wyrobili.

    Tylko na papierze. Większość z zamówionych 20 składów typu Dart została
    "odebrana warunkowo", by nie przepadło dofinansowanie z UE. Jak do tej
    pory, odebranych faktycznie (czyli zdatnych do jazdy i pozbawionych
    usterek) jest około 10 sztuk, może do końca miesiąca uwiną się z resztą.
    A dopuszzenia do ruchu na terenie Niemiec to Pesa dla swoich wyrobów do
    tej pory nie zdobyła, co będzie ją słono kosztować.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 133. Data: 2016-01-19 21:58:40
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 19.01.2016 o 18:31, Piotr Wyderski pisze:

> [...]
    > czy w kasie biletowej, skoro sobie klient sam może wyklikać co trzeba
    > przez Internet/w innym banko/bileto/cokolwiek-macie. A z ludźmi coś
    > trzeba zrobić...
    >
    > W którymś dawnym Młodym Techniku było opowiadanie o tym, jak facio
    > nadzorował przez video pracę robotników w fabryce i śmiał się z ich
    > głupoty, że nie zdają sobie sprawy z tego, że ich wszystkie produkty
    > trafiają od razu do pieca, bo celem nie jest produkcja, tylko "dawanie
    > pracy". Nie wiedział biedaczek, że na końcu kasety z tygodniowym
    > nagraniem też trafiały do pieca. Jakiś, [Europejska Stolica Kultury],

    Faktycznie proroctwo, ja robię zupełnie niepotrzebną robotę! Mogę
    powiedzieć jak ten inkasent z Misia, że można wpisać wszystko, nie ma to
    znaczenia!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 134. Data: 2016-01-20 00:33:59
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 18 Jan 2016 23:35:29 +0100 "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał:

    >Zaptaszyło!

    Hiczkok normalnie...

  • 135. Data: 2016-01-20 02:11:22
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > Hiczkok normalnie...

    No tak!!

    --
    !!

  • 136. Data: 2016-01-21 02:36:34
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Mielismy jeszcze cos takiego jak COBRESCU - projektowali ciekawe
    > sprzety, ale prototypy.

    COBRESPU -- Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Elektronicznego Sprzętu
    Powszechnego Użytku.

    Tia, pamiętam, jak w Radioelektroniku prezentowali ich pomysły. Ale co w
    środku, tego nie pokazywali.

    --
    Grzexs

  • 137. Data: 2016-01-21 11:22:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

    >COBRESPU -- Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Elektronicznego
    >Sprzętu Powszechnego Użytku.
    >Tia, pamiętam, jak w Radioelektroniku prezentowali ich pomysły. Ale
    >co w środku, tego nie pokazywali.

    W owych czasach wzmacniacz, radio czy magnetofon to byla wzglednie
    klasyczna elektronika, bez jakis rewolucji.
    Mozna bylo zrobic troche lepiej lub troche taniej :-)

    W sterowaniu mozna bylo nieco rozwinac skrzydla. A reszta w wygladzie
    :-)

    J.