  • 121. Data: 2016-01-19 11:29:50
    Temat: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Jan 2016 16:52:31 +0100, Paweł Pawłowicz
    > Za to jesteś specjalistą od wszystkiego (oksymoron?) i zawsze masz
    coś
    > do powiedzenia ;-)

    Niewiele osób wie i zdaje sobie sprawę, że J.F. był inspiracją dla
    W.A. Yankovic'a do zrealizowania poniższego video :-):

    http://www.youtube.com/watch?v=N9qYF9DZPdw

    --
    Marek

  • 122. Data: 2016-01-19 11:31:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Jan 2016 16:28:50 +0100, Piotr Wyderski
    > A ja wolę, by wpływało tym, którzy potrafią zrobić lepsze. Dla
    > stosownej, osobniczej definicji "lepsze" kupującego. SmartTV WZT
    > nie produkowały i niespecjalnie mi ich rynkowej nieobecności
    szkoda...

    To raczej już nie jest możliwe, chyba że, wprowadzi się limit
    urodzeń. Pracę musi mieć coraz więcej ludzi.

    --
    Marek

  • 123. Data: 2016-01-19 11:34:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Jan 2016 16:59:36 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale nie tylko w komputerach - Gold Star byla firma popularna i w
    > Polsce gdzies w okolicach 1990.

    Jest nadal, z tym że.teraz nazwa się LG.

    --
    Marek

  • 124. Data: 2016-01-19 11:41:31
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > To raczej już nie jest możliwe, chyba że, wprowadzi się limit urodzeń.
    > Pracę musi mieć coraz więcej ludzi.

    No i ma: w sektorze usług i znachorstwa, vide ci różni psychodietetycy,
    coachowie i inni szamani. "Na produkcji" tych miejsc będzie coraz mniej,
    bo automatyzacja postępuje.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 125. Data: 2016-01-19 13:26:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Mon, 18 Jan 2016 16:28:50 +0100, Piotr Wyderski

    >To raczej już nie jest możliwe, chyba że, wprowadzi się limit
    >urodzeń. Pracę musi mieć coraz więcej ludzi.

    Limit sie sam wprowadza - widzisz na co narzekamy - za malo dzieci,
    nie ma kto utrzymac emerytow :-)

    J.

  • 126. Data: 2016-01-19 13:48:25
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Mon, 18 Jan 2016 20:14:39 +0100, J.F. napisał/a:

    [ciach]
    > No chyba, ze o inne zaufanie chodzi - ze np te radiostacje nie moga byc
    > wylaczone jednym guzikiem z centrali ...
    >
    > J.

    Otóż to.

    Bo(o)t manager

  • 127. Data: 2016-01-19 13:59:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Pierwszy magntowon kasetowy (początek lat szcześćdziesiątych)
    >był *mniejszy* od MK125. Nie budziło niczyjego zdziwienia, że
    >z czasem magnetofony kasetowe stają sie coraz większe, aż do
    >osiągnięcia rozmiarów 19-calowej skrzynki rackowej.

    Ale to jest jeden kierunek rozwoju, drugi to sprzet przenosny.
    Dyktafony na minikasety itp.

    A potem jak widzisz i te 19-calowe skrzynki zaczeli zmniejszac :-)

    J.

  • 128. Data: 2016-01-19 15:03:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ale to jest jeden kierunek rozwoju, drugi to sprzet przenosny.
    > Dyktafony na minikasety itp.

    Miniaturowośc jest wpisana w słowo "dyktafon". "Poważny" sprzęt
    powinien być duży, ludzie wciąż w to wierzą.

    > A potem jak widzisz i te 19-calowe skrzynki zaczeli zmniejszac :-)

    W końcu się tak porobiło, że w tej 19-calowej skrzynce zamontowane
    było coś w rodzaju walkmana. Do osiągnięcia pożądanej jakości
    niczego więcej nie potrzeba.

    --
    Jarek

  • 129. Data: 2016-01-19 17:27:47
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 19-01-16 o 11:41, Piotr Wyderski pisze:

    > No i ma: w sektorze usług i znachorstwa, vide ci różni psychodietetycy,
    > coachowie i inni szamani. "Na produkcji" tych miejsc będzie coraz mniej,
    > bo automatyzacja postępuje.
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    Nieśmiało zauważę,że taki jest cel umiłowanych przywódców.
    Im człowiek głupszy tym bardziej uwiązany do ...demokracji i Umiłowanych
    Przywódców.
    Psychologia drobiu,gender, muzyka Johna Lennona (kierunek studiów na
    Uniwersytecie w manchesterze), że o zarządzaniu defekacją nie wspomnę.

  • 130. Data: 2016-01-19 18:31:40
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Dupek Żołędas wrote:

    > Nieśmiało zauważę,że taki jest cel umiłowanych przywódców.

    Nie wiem, czy cel, czy czysta konieczność. Automatyzacja postępuje
    zarówno po stronie produkcji (przykładów na tej grupie podawać nie
    trzeba), jak i konsumpcji. Komu potrzebne stado kasjerek w banku
    czy w kasie biletowej, skoro sobie klient sam może wyklikać co trzeba
    przez Internet/w innym banko/bileto/cokolwiek-macie. A z ludźmi coś
    trzeba zrobić...

    W którymś dawnym Młodym Techniku było opowiadanie o tym, jak facio
    nadzorował przez video pracę robotników w fabryce i śmiał się z ich
    głupoty, że nie zdają sobie sprawy z tego, że ich wszystkie produkty
    trafiają od razu do pieca, bo celem nie jest produkcja, tylko "dawanie
    pracy". Nie wiedział biedaczek, że na końcu kasety z tygodniowym
    nagraniem też trafiały do pieca. Jakiś, [Europejska Stolica Kultury],
    prorok.

    Pozdrawiam, Piotr