    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Date: Sun, 17 Jan 2016 01:51:24 +0100

    news:slrnn9l7hu.2ho.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Zbuduje ktoś fabrykę u nas. Da prace ludności okolicznej. Wtedy jest
    > lament, że trzeba pracować na niemca. W tym ostatnim słowie nie ma
    > błedu -- lamentującym chodzi o pierwotne znaczenie tego słowa, kogoś,
    > kto nie mówi w zrozumiałym języku, może być Holender.

    Ś.P. Michael J., piosenkarz dotknięty bielactwem, chciał sobie u nas
    postawić swój park rozrywki. List intencyjny podpisany i już, z miejsca,
    zaczęły się schody. Nie pomnę szczegółów, w każdym razie, po roku, zamiast
    powiedzieć "to chuj wam w dupę p...ne polaki", zgodził się przedłużyć list,
    co było osobliwością, albowiem gościu należał raczej do mocno kapryśnych,
    ale znowu w ciągu roku nie podjęto nawet zakusów w temqacie budowy. No to,
    Dżekson się zwinął, czy gdzieś z tym osiadł, by osiągnąć podobny zamiar, co
    u nas, to nie wiem, w każdym razie, jak w jednym z dowcipów o Jaruzelu - "I
    chuj ci z reformy wyszedł". Co się stało, gdy MJ zabrał zabawki? Ależ -
    płacz i lament, jak to bardzo w kraju pracy nie ma, aj waj co to będzie,
    itd. Nosz kurwa, z kilkaset, jeśli nie kilka tysiecy luda zarabiało by...
    ale... wtedy UP zasiłku by nie dawał i na wińsko nie można sobie pozwolić,
    bo z pracy wywalą :P

    > Zbierze się grupa Polaków, założą firmę. Ciężką pracą zdobędą cząstkę
    > światowego rynku. Wtedy oburzenie, że nie wszystkie podatki płacą tutaj,
    > tylko w miejscu prowadzenia globalnych operacji. A w ogóle to jak śmią
    > jako prezesi zarabiać po kilka milionów rocznie. Zabrać im, zgnoić,
    > ogłosić bojkot.

    Modlitwa Francuza - Panie Boże, mój sąsiad ma piękną żonę i dom, chciałbym
    mieć tak samo.
    Modlitwa Amerykana - Panie Boże, mój sąsiad ma piękne auto i ranczo,
    chciałbym mieć tak samo.
    Modlitwa Polaka - Panie Boże, mój sąsiad ma dużo krów, spraw, by mu
    wyzdychały.

    > Więc dniami i nocami biadolą Rodacy nad tym, że nie masz ci już "polskiego
    > przemysłu". A jak ich spytać jaki to ma być ten "polski", to nie wiedzą.

    Bo to Jarku chyba jakaś zawiść, że komuś wiedzie się lepiej, to on wygrał w
    Totka, to jemu się poszczęściło na loterii, a to chuj, niech go szlag trafi.
    Zainspirowałeś mnie, abym każdego, co się da, co narzeka, ze "nie ma już
    polskiego przemysłu", podpytać właśnie o to, jaki powinien być... Jak nie
    zapomnę...
    Ech... już nikt nie zaśpiewa w stylu "elektronik kradnie w Tewie" - skąd
    t(aki)e słowa w piosence??

    --
    (22)

    ---