  • Data: 2016-01-16 14:48:47
    Temat: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Jan 2016 12:12:49 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Z tym "bazowaniem na Chinach", to też śmieszne bardzo jest. W
    czasach
    > największej świetności Diory w Chinach wciąż jeszcze rządził tow.
    Mao.
    > W Państwie Środka nie używano samochodów ciężarowych, by każdy
    Chińczyk
    > mógł mieć robotę przy pchaniu taczek. Prywatnych samochodów
    osobowych
    > nie było wcale. A z produktów eksportowych, to może jakieś miotły
    ryżowe.

    Ilu by teraz kupowało sprzęt audio(filski) droższy ale "Made in
    Poland", gdyby jakimś cudem te marki (czyt. producenci) przetrwały do
    dziś, chociaż tak z sentymentu? Obowiązku produkcji półprzewodników
    nie ma, niech projektują z tego co jest dostępne.
    Ja bym kupił z wielką przyjemnością. I to nie raz i nie jedną rzecz.

    --
    Marek