  • Data: 2016-01-16 14:37:41
    Temat: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Jan 2016 02:29:55 +0100, Mario <M...@...pl> wrote:
    > Diora miała całkiem nieźle brzmiące urządzenia. Jednak to co było w
    > środku to były albo nasze układy na licencji zachodniej, albo
    kupowane
    > za granicą. Dolina Krzemowa to jednak miejsce gdzie tworzy się
    postęp, a
    > ten na pewno nie tworzył się u nas.

    Słuchając wypowiedzi załogi, szczególnie tego pana prezentujące
    zachodnie pisma lansujące Diorę miałem wrażenie, że może trochę
    ulegli manipulacji "reklamy sponsorowanej". Też nie do końca
    wyjaśnili jakie były konkretnie te kryteria oceny "jakości do ceny" w
    tych testach, bo może były to testy lowendów... ale mogę się mylić.
    W każdym razie dla mnie ten reportaż tak patrząc już z perspektywy
    czasu trochę... naiwny jest.

    --
    Marek